Szefowa marki Xbox przekazuje ciekawe informacje związane z Diablo 4.
Sarah Bond poinformowała ostatnio współpracowników o powołaniu nowego zespołu. Okazuje się jednak, że to nie koniec ciekawych wieści związanych ze specjalną wiadomością wysłaną przez szefową marki Xbox. Zgodnie z doniesieniami Bond ujawniła również, jak udostępnienie Diablo 4 w usłudze Xbox Game Pass wpłynęło na pozycję platformy w kontekście RPG akcji.
Według szefowej marki Xbox baza graczy Diablo 4 znacząco wzrosła po udostępnieniu gry w Xbox Game Pass
Pod koniec ubiegłego miesiąca Diablo 4 stało się dostępne dla subskrybentów Xbox Game Pass. W wewnętrznej wiadomości wysłanej do pracowników (via Windows Central) szefowa marki Sarah Bond ujawniła, że po premierze produkcji w ramach usługi abonamentowej, Xbox „szybko stał się platformą numer jeden” dla gry RPG akcji. Niestety nie zostały podane żadne konkretne dane związane z obecną liczbą graczy spędzających czas w Diablo 4 na konsoli Microsoftu.
Integrujemy tytuły Activision Blizzard King z naszymi usługami. Wprowadziliśmy Diablo 4 do usługi Game Pass, a Xbox szybko stał się platformą numer jeden dla graczy Diablo 4. Łączymy się z Battle.net, jednocześnie uruchamiając CoD: Warzone Mobile i przygotowując się do premier Hellblade 2, Avowed oraz Indiana Jones i Wielki Krąg. – przekazała Sarah Bond.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!