W połowie bieżącego roku informowaliśmy Was o współpracy Sony z firmą odzieżową Balenciaga. Dzisiaj natomiast informujemy Was o współpracy konkurencji Japończyków, czyli Microsoftu, z konkurencją Hiszpanów, czyli firmą Gucci. Jak podaje między innymi serwis The Verge, w ramach tej niecodziennej kolaboracji giganta technologicznego z projektantami mody powstanie limitowana edycja konsoli nowej generacji Xbox Series X. Powstała już specjalna strona dedykowana unikalnej edycji sprzętu. W skład zestawu wejdzie nie tylko specjalnie przyozdobiona konsola, ale również dwa kontrolery i futerał.Zestaw trafi do sprzedaży 17 listopada bieżącego roku – został wyceniony na 10 tysięcy dolarów, czyli ponad 40 tysięcy złotych. Jak to bywa z limitowanymi edycjami, Xbox Series X w wersji Gucci zostanie udostępniony w liczbie 100 egzemplarzy. Oficjalne ogłoszenie znajdziecie pod tym adresem.
Limitowana edycja konsoli nowej generacji Microsoftu wygląda niczym walizka. I na pewno nie należy do najtańszych produktów.