NetEase restrukturyzuje zespół deweloperski Marvel Rivals.
NetEase potwierdziło zwolnienia w zespole deweloperskim Marvel Rivals. Decyzja ta została podjęta w celu optymalizacji wydajności rozwoju gry. Redukcja objęła zespół projektowy w Seattle, który stanowił część globalnej struktury projektowej wspierającej Marvel Rivals.
Marvel Rivals
Zwolnienia wśród twórców Marvel Rivals
Firma zapewnia, że główny zespół deweloperski w Chinach „pozostaje w pełni zaangażowany w dostarczanie wyjątkowych wrażeń” graczom. NetEase podkreśla, że inwestuje w rozwój i wzrost gry, planując udostępniać nowe postacie superbohaterów, mapy, funkcje i zawartość, aby zapewnić graczom na całym świecie angażującą rozgrywkę.
Ostatnio podjęliśmy trudną decyzję o dostosowaniu struktury zespołu deweloperskiego Marvel Rivals z powodów organizacyjnych oraz w celu optymalizacji efektywności rozwoju gry. W wyniku tego doszło do redukcji zespołu projektowego z siedzibą w Seattle, który jest częścią większej, globalnej funkcji projektowej wspierającej Marvel Rivals. Doceniamy ciężką pracę i zaangażowanie osób, których to dotyczy, i będziemy traktować je w sposób poufny i z szacunkiem, uznając ich indywidualne wkłady.
Chcemy zapewnić naszych fanów, że główny zespół deweloperski Marvel Rivals, którym kierują Lead Producer Weicong Wu oraz Game Creative Director Guangyun Chen w Guangzhou, w Chinach, pozostaje w pełni zaangażowany w dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Inwestujemy w rozwój gry więcej, a nie mniej. Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia nowych postaci superbohaterów, map, funkcji oraz zawartości, by zapewnić angażującą rozgrywkę w ramach usługi na żywo dla naszej globalnej społeczności graczy. – przekazał przedstawiciel NetEase w oświadczeniu dla Insider Gaming.
GramTV przedstawia:
Liczba zwolnionych pracowników nie została ujawniona. Redukcje etatów nastąpiły pomimo sukcesu Marvel Rivals, który jest postrzegany jako poważny konkurent dla Overwatch. W szczytowym momencie w grę grało ponad 600 000 osób na samym Steamie. Dyrektor gry, Thaddeus Sasser, wyraził zaskoczenie sytuacją na LinkedIn, podkreślając, że jego zespół przyczynił się do sukcesu nowej marki.
To naprawdę dziwna branża… Mój wspaniały, utalentowany zespół właśnie pomógł dostarczyć niezwykle udany nowy tytuł w ramach Marvel Rivals dla NetEase Games...
...i właśnie zostaliśmy zwolnieni! Cóż, czasy są trudne dla wszystkich – czas znaleźć nowe miejsca pracy dla tych niesamowitych ludzi, bo wszyscy musimy jeść, prawda? – przekazał Sasser.
Cóż, właśnie zostałem zwolniony z pracy nad Marvel Rivals w NetEase. Była to ogromna przyjemność pracować z moimi amerykańskimi współpracownikami, którzy również dołączyli do tej smutnej redukcji zatrudnienia. Wygląda na to, że nie udało mi się uniknąć tego wielkiego buta, niezależnie od sukcesu projektu. – napisał na LinkedIn projektant poziomów, Jack Burrows.
Decyzja NetEase może wywołać zdziwienie, biorąc pod uwagę, że Marvel Rivals odniosło sukces i, według chińskiego serwisu GameLook, zarobiło około 136 milionów dolarów w pierwszym miesiącu. Choć główny zespół deweloperski prawdopodobnie posiada siedzibę w Chinach, odcięcie całego studia na tak wczesnym etapie może być zaskakującym posunięciem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!