Two Point Museum

Premiera:
Data nieogłoszona
Platforma:
Wydawca:

O grze

Two Point Museum to kolejna - po Two Point Hospital i Two Point Campus - odsłona cyklu strategii ekonomicznych z elementami symulacji, która została opracowana przez Two Point Studios i wydana dzięki firmie SEGA na PC oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5.

Zgodnie z tym, co sugeruje nazwa, tym razem naszym zadaniem jest zarządzanie rozmaitymi muzeami. Swoją przygodę z Two Point Museum rozpoczynamy jako początkujący kustosz, który zarządza powierzonym mu muzeum, starając się rozwijać je w taki sposób, aby spełnić oczekiwania jak największej liczby gości. Musimy podejmować decyzje, które sprawiają, że z czasem nasze muzeum będą chcieli odwiedzić ludzie z całego świata. Dlatego też konieczne jest zadbanie o odpowiedni wystrój i - choć może przede wszystkim - różnorodne, przykuwające wzrok okazy. 

Two Point Museum zawiera oczywiście rozbudowany aspekt ekonomiczny. W trakcie rozgrywki zarabiamy pieniądze, które przeznaczamy na przeprowadzanie wypraw po hrabstwie w celu odnalezienia nowych artefaktów, by następnie umieścić je w naszym muzeum, na wynagrodzenia dla pracowników, na zakup nowych elementów wystroju czy też dekorowanie ścian. Z czasem możemy pokusić się o rozbudowę budynku, dzięki czemu nasze muzeum zaczyna się rozrastać, tym samym wzbudzając zainteresowanie kolejnych, potencjalnych klientów.

Jedynym trybem zabawy w Two Point Museum jest singleplayer. Gra oferuje w pełni trójwymiarową, choć ukazaną w rzucie izometrycznym oprawę wizualną utrzymaną w komiksowym stylu.