Massgate ogłosił, że już wkrótce na dyskach twardych WiC-owców wyląduje kolejna łatka do tej gry. W przeciwieństwie do poprzednich, które skupiały się głównie na poprawianiu błędów, to uaktualnienie zmieni balans rozgrywki.
Pełna lista zmian dzięki uprzejmości wic.gram.pl.
Poprawione błędy:
- Wybrany kolor gracza jest pokazywany na minimapie.
- Wybór koloru gracza nie jest anulowany w czasie zmiany mapy.
- Lista map na ekranie tworzenia serwera jest sortowana alfabetycznie.
- Naprawiono błąd graficzny (czasem powodujący zmrożenie lub wyłączenie się gry) pojawiający się w czasie uruchamiania cut-scenek w trybie dla jednego gracza w przypadku używania rozdzielczości ekranu o formacie obrazu większym niż 16:9.
- Naprawiono błąd który sprawiał, że kamera w trybie Ataku patrzy w złą stronę.
- Naprawiono błąd powodujący lewitowanie jednostek nad kraterami .
- Naprawiono błąd, który blokował możliwość strzelania do jednostek w kraterze.
- Przycisk wzmocnienia oddziału działa dla wielu jednostek jednocześnie.
- Naprawiono błąd z kursorem zdolności ofensywnych.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasem pojawiały się wrogie fortyfikacje na przyjaznych punktach dowodzenia.
- Sekcja Najlepszej roli na tablicy wyników teraz uwzględnia również punkty zdobyte dzięki pomocy taktycznej.
- Dopracowano celność czołgów oraz automatyczny wybór celu w czasie ruchu.
- Naprawiono blokowanie ścieżki na północnym wzgórzu mapy do_Christmas.
- Lina ognia (domyślnie przycisk ALT) działa również dla budynków.
- Akceptacja żądania pomocy taktycznej nie kasuje zaznaczenia jednostek.
- Ikona osłony leśnej jest pokazywana tylko wtedy, gdy ukryty jest cały odział.
Poza tym, zwiększono wsparcie dla Matrox TripleHead2Go (TM):
- Wykrywanie i użycie rozdzielczości o formacie obrazu 3:1 lub większym, przy pierwszym uruchomieniu.
- Gracz może używać rozdzielczości o formacie obrazu 3:1 z aktywnym TripleHead2Go bez rozciągania GUI.
- GUI w czasie walki jest renderowany na środkowym ekranie. Można to wyłączyć za pomocą komendy "-dontcentergui".