Nowego Burnouta czekają wielkie zmiany

Renor Mirshann
2008/04/07 10:19

Darmowe dodatki do Burnouta Paradise nie są jedyną nowością, jaką dla jego posiadaczy szykuje studio Criterion - developer ujawnił, że pracuje nad całą serią uaktualnień, które wprowadzą do tej produkcji naprawdę poważne zmiany. Nowy Burnout ma za rok być inną, jeszcze lepszą grą, a wszystko odbędzie się przy silnym udziale fanów.

Studio Criterion musiało wziąć sobie do serca opinie właścicieli swojego najnowszego produktu, Burnouta Paradise - zapowiedziało serię uaktualnień, które przyniosą podobno na tyle poważne zmiany, że ich dalsza standardowa numeracja (stanęło na wersji 1.2) w tym wypadku nie będzie sprawiedliwa. Dlatego ten angielski developer wpadł na pomysł nadania im imion. I tak miasto Paradise City nawiedzą w kolejności: Cagney, Davis i Eastwood. Nowego Burnouta czekają wielkie zmiany

"W ciągu roku PRZETRANSFORMUJEMY aktualnego Paradise'a w coś nowego. I nie będziemy się ograniczać w informowaniu o tym. Będziecie wiedzieć o WSZYSTKIM - z pierwszej ręki. Chcemy wyjaśnić Wam, co robimy i dlaczego to robimy. Chcemy znać wasze opinie i lepiej szybko uwierzcie, że wszystko bierzemy sobie do serca" - można przeczytać w newsie na oficjalnej stronie firmy. Criterion zachęca do pisania maili i udzielania się na forum serwisu, jeśli ktoś ma ochotę na dodanie cegiełki do ostatecznego kształtu szykowanych zmian.

Na razie nie wiadomo, kiedy dokładniej pojawią się wymienione wcześniej uaktualnienia nowego Burnouta. Ich zawartość to również na razie czysta kartka, chociaż jeśli naprawdę nadchodzą zmiany wyraźne i oczekiwane, to można na niej zapisać "dodanie możliwości powtórzenia wyścigu bez potrzeby wracania do miejsca startu", "dostęp do wyboru wozów bez konieczności odwiedzania złomowiska" i "usprawnienie nawigacji pokazującej optymalną trasę do mety", na dobry początek.

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
07/04/2008 21:28
Dnia 07.04.2008 o 20:40, Moras1990 napisał:

> podłączenie do TV nawet HD też nie jest > żadnym problemem, To mnie teraz zaskoczyłeś :]

Człowiek uczy się całe życie ;)

Dnia 07.04.2008 o 20:40, Moras1990 napisał:

Jak pisałem wcześniej nie zrozumiałeś sensu mojego posta. Mi wcale nie chodziło o sterowanie! Po prostu konwersje konsolowych hitów to zbrodnia. Takie tytuły nie powinny opuszczać konsol, tylko kurczowo się ich trzymać. A MGS''y na PC to porażka kompletna. Kompletnie tracą konsolowy klimat. Jak tak bardzo niektórych boli, że konsolowe hity nie są na PC, to co za problem kupić konsolę. Ja nie jestem bogaczem, ale graczem i bardzo chciałem zagrać w Portable Ops, Silent Hill Origins, które zostały wydane na PSP. Mimo wszystko nie jęczałem "Łeee, ja chce na komputer!!". Postanowiłem, że uciułam na handhelda i tak zbierałem, zbierałem, zbierałem... aż w końcu uzbierałem odpowiednią sumę i PSP jest moje. Teraz mogę zagrać w gry na których mi zależało. Niech konsolowcy maja swoje HITY i nie pozwalają ich konwertować na PC. O to mi chodziło... :] PS. Oczywiście ja nie jestem fanboyem konsol, bo mimo wszystko z komputera korzystam częściej :).

Ale jeżeli grałeś w wersję na PC MGS''a (zakładam, że tak skoro się na jego temat wypowiadasz), to powiedz mi w jaki sposób odczułeś ten inny klimat? Dla mnie było to praktycznie to samo, pad, tv i MGS. Nic się nie cięło, wszystko było takie samo, o co ci chodzi? Porty MGS''a na PC otrzymały również bardzo wysokie noty od recenzentów. Nie wiem gdzie tkwi problem, może jak grasz w MGS''a to co chwilę spoglądasz na PS''a, a przez granie w PC''owy port nie miałeś takiej możliwości? Gra ta sama, sterowanie to samo, wszystko to samo, tylko cena niższa :P. Rozumiem, że mógłbyś się spierać, gdyby coś zmieniono w grze, gdyby dało się jedynie grać klawiaturą i myszką (który to zestaw mimo swoich ogromnych zalet, do dwóch pierwszych MGS''ów raczej nie pasuje), ale w tym przypadku otrzymujesz praktycznie to samo, przy czym nie napełniasz kieszeni Sony opłatą licencyjną...

Moras1990
Gramowicz
07/04/2008 20:40
Dnia 07.04.2008 o 20:06, ROTFL napisał:

No tak widać, że ktoś za dużo o PC nie wie...

Tak sie składa, że wie i to całkiem sporo :]

Dnia 07.04.2008 o 20:06, ROTFL napisał:

Bez problemu można podłączyć praktycznie każdy pad na rynku (łącznie z tymi od konsol obecnej generacji) do PC, a najtańsze można nawet za kilkanaście zł kupić (nowe oczywiście)

No co ty nie powiesz... Właśnie patrzę w dół i zastanawiam się co robią dwa joypady podłączone do mojego kompa. Jeden Apollo, zaś drugi dualshock 2 przez przejściówkę...

Dnia 07.04.2008 o 20:06, ROTFL napisał:

podłączenie do TV nawet HD też nie jest żadnym problemem,

To mnie teraz zaskoczyłeś :]>ale kogo obchodzi prawda skoro można rzucić stereotypowy frazes.Widać, źle odebrałeś moją wypowiedź, ale za chwilę Cię uświadomię...

Dnia 07.04.2008 o 20:06, ROTFL napisał:

Grałem w MGS zarówno na konsoli jak i na PC i w drugim przypadku na pewno wrażenia gorsze nie były.

Jak pisałem wcześniej nie zrozumiałeś sensu mojego posta. Mi wcale nie chodziło o sterowanie! Po prostu konwersje konsolowych hitów to zbrodnia. Takie tytuły nie powinny opuszczać konsol, tylko kurczowo się ich trzymać. A MGS''y na PC to porażka kompletna. Kompletnie tracą konsolowy klimat.Jak tak bardzo niektórych boli, że konsolowe hity nie są na PC, to co za problem kupić konsolę. Ja nie jestem bogaczem, ale graczem i bardzo chciałem zagrać w Portable Ops, Silent Hill Origins, które zostały wydane na PSP. Mimo wszystko nie jęczałem "Łeee, ja chce na komputer!!". Postanowiłem, że uciułam na handhelda i tak zbierałem, zbierałem, zbierałem... aż w końcu uzbierałem odpowiednią sumę i PSP jest moje. Teraz mogę zagrać w gry na których mi zależało. Niech konsolowcy maja swoje HITY i nie pozwalają ich konwertować na PC.O to mi chodziło... :]PS. Oczywiście ja nie jestem fanboyem konsol, bo mimo wszystko z komputera korzystam częściej :).

Usunięty
Usunięty
07/04/2008 20:06
Dnia 07.04.2008 o 15:31, Moras1990 napisał:

> na pc tez by mogli wydac i na pewno byl by to hit a grafa napewno nie byla by gorsza > os tej wersji na ps3 O nie! Wypluj te bluźniercze słowa. :P Takich gier się na PC nie przenosi, bo tracą cały urok i klimat. Tak jak to było z Metal gear Solid 1 i 2...

No tak widać, że ktoś za dużo o PC nie wie... Bez problemu można podłączyć praktycznie każdy pad na rynku (łącznie z tymi od konsol obecnej generacji) do PC, a najtańsze można nawet za kilkanaście zł kupić (nowe oczywiście), podłączenie do TV nawet HD też nie jest żadnym problemem, ale kogo obchodzi prawda skoro można rzucić stereotypowy frazes. Grałem w MGS zarówno na konsoli jak i na PC i w drugim przypadku na pewno wrażenia gorsze nie były.




Trwa Wczytywanie