Retrogram: Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Hakken
2008/04/11 18:22

Dziś kończymy już naszą opowieść o studiu Troika Games. Przedstawimy wam ostatnią grę jaka wyprodukowali ojcowie Fallouta, czyli Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Jest to jeden z najciekawszych tytułów cRPG w historii gier. Niestety, zawiera ogromną ilość błędów. No, ale to już tradycja w wypadku Troiki.

Dziś już czwarte, a zarazem ostatnie nasze spotkanie ze studiem Troika Games. Firma stworzona przez trzech ambitnych gości, należących do elitarnego klubu ojców Fallouta, w ciągu trwającej siedem lat historii wyprodukowała zaledwie trzy tytuły. Wszystkie te gry łączyło jedno – niezwykle wysokie oczekiwania ze strony odbiorców, czyli nas, graczy. Każda z nich okazała się projektem ambitnym, o bardzo kompleksowej rozgrywce, obejmującej wiele rzadko spotykanych w innych tytułach aspektów. Niestety, wszystkie one były również jednymi z najbardziej niedopracowanych i zabugowanych tytułów, jakie mieliśmy okazję zainstalować na swych pecetach.

Całość tekstu znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Dzisiaj startuje również Archiwum Retrogram.

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
14/12/2010 01:24

To była świetna gra, jedna z niewielu jakie przechodziłem 2 razy i chyba jedyny rpg z tak mrocznym klimatem i jeden z niewielu z tak wyrazistymi i mięsistymi dialogami i mimiką(nawet teraz wiele gier ma gorszą mimikę). No i jeszcze zaskakujące zakończenie wywołujące... uśmiech :) Kto by pomyślał że Jack postać wydawałoby się drugoplanowa wykręci taki numer. Ale było i parę minusów jak etap w kanałach bugi ( na szczęście grałem w upatchowaną- fanowsko wersję), czy grafika i zaludnienie miasta ( ale kto by tak naprawdę na to patrzył :). Niestety drugiej takiej gry chyba nie będzie :/

Usunięty
Usunięty
22/01/2009 19:12
Dnia 21.01.2009 o 14:47, SoundWave napisał:

> Wybitna gra. I tak jak inne dzieła Troiki, zabiły ją bugi. Nie, zabil ja zalosny marketing i dystrybutor, ktory chcial gotowa gre NA JUZ. Tak samo marketing i dystrybutor nie pomogil Swiatyni.

W sumie to zabiły bardziej Troika Games, a nie same gry, jako że te zawsze miały świetne wsparcie społeczności graczy (vide Bloodlines, w którego obecnie - dzięki fanom - da się grać bez żadnych zastrzeżen).

Usunięty
Usunięty
21/01/2009 14:47
Dnia 11.04.2008 o 18:28, Azreix napisał:

Wybitna gra. I tak jak inne dzieła Troiki, zabiły ją bugi.

Nie, zabil ja zalosny marketing i dystrybutor, ktory chcial gotowa gre NA JUZ. Tak samo marketing i dystrybutor nie pomogil Swiatyni.




Trwa Wczytywanie