Jeszcze 14 maja Ubi_wuzzi (przedstawiciel Ubisoftu) na łamach oficjalnego bloga PlayStation zapewniał, że Haze (futurystyczny FPS tworzony tylko na PS3) działa w rozdzielczości 720p. Wczoraj jednak Derek Littlewood ze studia Free Radical zaprzeczył tej wersji i ujawnił, że zastosowana w grze rozdzielczość wynosi de facto 1024x576:
"Stawiamy płynną animację ponad rozdziałkę. Nie przekonuje mnie to całe zamieszanie. Deweloperzy zrobili tak samo w przypadku Call of Duty oraz Halo i sami przyznają "To nie działa w pełnym HD". Ale mnie to nie obchodzi. Jeżeli gra wygląda dobrze i działa płynnie, to to jest dla mnie najważniejsze".Niemniej Littlewood daje posiadaczom PS3 nadzieję, że w przyszłości studio zrobi grę w wyższej rozdzielczości: "Przy naszych następnych grach może uda nam się ulepszyć silnik i popchnąć niektóre rzeczy dalej. Ale znowu różne gry mogą mieć inne wymagania, więc wszystko może znów się zmienić. Wszystko zależy od tego jak wykorzystujesz dostępne środki. Jednak nie rozumiem, dlaczego ludzi obchodzi czy jest 20, 50 czy 100 pikseli więcej..."