Mistrzowie Kodu zapowiadają nową grę wyścigową

pepsi
2008/08/19 16:39

FUEL będzie nową grą wyścigową Codemasters. Twórcy zapowiadają największe środowisko do eksploracji w historii gatunku - do dyspozycji graczy ma zostać oddanych 5 tysięcy mil kwadratowych powierzchni. Premiera gry w wersji na PC, PS3 i X360 zaplanowana jest na rok 2009.

Ekipa Codemasters uchodzi za specjalistów od gier wyścigowych. Programiści tej firmy wydali na świat takie serie, jak Colin McRae Rally czy TOCA Race Driver. Nie dziwi więc fakt, że kolejne produkcje z tego gatunku autorstwa Mistrzów Kodu wzbudzają wśród fanów szybkości wielkie emocje. Podobnie stanie się zapewne i tym razem - Codemaster zapowiedziało, że pracuje nad nowym projektem, kryjącym się pod tytułem FUEL.

Jego akcja toczy się w alternatywnej rzeczywistości. Świat uległ katastrofie wskutek zmian klimatu, a to oznacza tylko jedno - akompaniament trąb powietrznych, burz tradycyjnych i piaskowych, uderzeń piorunów czy zamieci. Twórcy zapowiadają dynamiczne zmiany pogody oraz doświadczenia związane ze zmieniającą się porą dnia i nocy. Mistrzowie Kodu zapowiadają nową grę wyścigową

Głównym atutem gry mają być jednak olbrzymie tereny przeznaczone do eksploracji - twórcy zapowiadają, że łączny rozmiar wirtualnych połaci to 5 tysięcy mil kwadratowych. Fani elektronicznej rozrywki mają mieć pełną dowolność w ich użytkowaniu. Do dyspozycji oddane zostaną "śmierdzące pojazdy domowej roboty", którymi gracze przemierzać będą "zniszczone przez tsunami nieużytki na wybrzeżach Nevady, w tym Grand Canyon, skrytobójcze, pokryte śniegiem wzniesienia górskie, bujne lasy, jałowe pustynie, opuszczone miejscowości wypoczynkowe nad jeziorami i wiele innych".

GramTV przedstawia:

FUEL powstające we francuskim Asobo Studios ma zadebiutować na platformach PC, PS3 i X360 w przyszłym roku. Pierwszych prezentacji gry można spodziewać się jednak już w tym tygodniu - na targach Games Convention.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
13/02/2009 11:27

Koszmar!Codemasters z każdą nową serią są coraz gorsi. Coraz większy nacisk kładą na zręczność, a coraz bardziej rezygnują z symulacji. Nie mówię, że Colin McRae Rally, czy ToCA (a już na pewno nie GRID) były symulacjami, ale w tytułach tych były zachowane jakieś proporcje. Szczególnie ToCA charakteryzowała się pewnym bilansem arcade-symulacja. Tytuł ten wymagał nauki zachowania samochodu, torów, ustawianiem samochodów. GRID dał nam piękną grafikę, niezły poziom grywalności, ale o symulacji mogliśmy już zapomnieć. FUEL ma wielkie możliwości. Połączenie GRIDa, z Test Drive Unlimited wyszłoby super, ale niestety wyszłoby... Po co dorzucać do tego jakiś postapokaliptyczny świat? Może niedługo zrobią Fallout Racer? Moim zdaniem dobra samochodówka ze stajni Codemasters to powinnien być bardziej symulacyjny Test Drive Unlimited, z nastawieniem na jazde po torach wyścigowych znajdującym się w jakimś nieistniejącym mieście + misje wykonywane na mieście + swobodna jazda + ciężko zdobywane pieniądze.

Usunięty
Usunięty
22/08/2008 15:11

Choć za samochodówkami nie przepadam, to według mnie mistrzem tego gatunku jest nie jakiś tam GRID, DiRT czy ToCA, tylko Need for Speed. W tę serię gra mi się bardzo przyjemnie, mimo że (jak wcześniej wspomniałam) nie przepadam za tym gatunkiem gier. Co do FUEL - będę obserwować ten tytuł, ale wątpię by Codemasters udało się stworzyć taką ścigałkę, która na serio by mnie zainteresowała.

gnysek
Gramowicz
22/08/2008 12:16
Dnia 19.08.2008 o 22:23, Waaazuuup napisał:

> Ciekawi mnie te 5000 mil, bo wiadomo, że nie będą to proste i np. w mieście pokroju Pradise > City z Burnouta, pewnie też jest trochę mil - ale jeśli to będą kaniony no to naprawdę > robi wrażenie. > Endurance w Gran Turismo się schowają :P 5000 mil KWADRATOWYCH a to coś trochę innego. Czytajcie dokładnie ludziska A w filmiku podanym przez Linux M jeden z twórców podaje teren w kilometrach kwadratowych. A konkretnie to 14000km^2. Nieźle. A trąbki powietrzne wyglądają zajeteges.

Tak, ale jakbyś miał 5000 mil na których jest prosta autostrada, to miała by ona dokładnie 5000 mil długości (bo szerokość to 1 mila, a długość 5000 mil). A jak będzie inny kształt świta gry (kwadrat), to automatycznie długości ulegają zmianie. Wystarczy, że droga będzie dookoła takiego kwadratu, a w środku pusto - i mamy znacznie krótszą trasę :) O to mi chodziło właśnie :)




Trwa Wczytywanie