Sky Gods to debiutancki projekt nowego niezależnego amerykańskiego studia, nazwanego BlackFoot. Gra będzie wojennym, taktycznym FPS-em, a szykowana jest na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Twórcy kładą w niej nacisk na rozgrywkę w trybie współpracy i chcą jak najwierniej przedstawić operacje wojskowe z desantem z powietrza, takie jak na przykład HALO (High Altitude-Low Opening, otwarcie spadochronu na niewielkiej wysokości, po szybkim minięciu strefy zagrożenia).
Grę będzie napędzać silnik Unreal Engine 3. BlackFoot szykuje również drugi projekt, którego podstawą zostanie dzieło kolegów z firmy Epic - Ground Branch (tym razem, dla odmiany, FPS o misjach CIA). Studio twierdzi, że podjęło decyzję o jego zakupie, bo to redukcja zarówno czasu pracy, jak i kosztów. Szczególnie, gdy mały developer zamierza tworzyć na wiele platform.Sky Gods powinien być gotowy w pierwszym kwartale przyszłego roku. Studio nie planuje wersji pudełkowej, stawia na cyfrową dystrybucję. Na razie nie sprecyzowano, za pośrednictwem jakiej usługi tytuł trafi do właścicieli komputerów osobistych.