MGS: Rising na nowym silniku graficznym

Piotr Wiejak
2009/06/14 11:57

Gra Metal Gear Solid: Rising, która pojawi się na PC, PS3 i Xboksie 360, jest tworzona na nowym silniku graficznym studia Kojima Productions. Developer nie zdecydował się wykorzystać technologii stworzonej dla MGS-a 4.

Kojima Productions ujawniło w swoim ostatnim podcaście, że zapowiedziany na targach E3 multiplatformowy Metal Gear Solid: Rising - z Raidenem w roli głównej - będzie działał na nowym, stworzonym od podstaw silniku graficznym studia. MGS: Rising na nowym silniku graficznym

"Zaczynamy od nowa, a gra będzie wyglądać niesamowicie. To wielki projekt, podobnie jak MGS4. Cała ekipa podchodzi do zadania bardzo poważnie, wyciągniemy z każdej platformy ile się da" - zapewniają twórcy.

Developer nie skomentował odłożenia na bok engine'u "czwórki" - który zapewne sporo kosztował - ale nietrudno się domyślić, że pisany wyłącznie pod maszynę Sony kod na niewiele by się przy nowym projekcie przydał.

GramTV przedstawia:

Metal Gear Solid: Rising pojawi się na PC, PS3 i Xboksie 360, gra nie ma jeszcze daty premiery.

Komentarze
21
Usunięty
Usunięty
15/06/2009 12:06
Dnia 14.06.2009 o 18:50, Pile napisał:

Spokojnie palpatine. Jeżeli wycisną "max" z jakiejś konsoli to już mamy wspaniałą grafikę. A poza tym czytałeś pewien news o maksymalnym wyciskaniu mocy?

Chodzi mi o to przede wszystkim, że np. nowy Resident wygląda tak samo na wszystkich platformach i wygląda na prawdę ładnie. Czy jest to maks czy nie, nie ma w sumie znaczenia jeśli gra wygląda super.I chcę,aby to samo było w przypadku Metala, żeby był po prostu przyzwoicie zrobiony. Nie oczekuję, że przeskoczy silnik dedykowany. Oby tylko tego po prostu nie spartolili. Brak udziału w projekcie Hideo to jedno, ale sama marka MGS może na tym ucierpieć, a była budowana przez Hideo baaardzo długo.

Usunięty
Usunięty
15/06/2009 12:03
Dnia 14.06.2009 o 17:47, Mr_Hyde napisał:

Watpie aby podniesli poprzeczke ;p ,chyba ,ze w wersji na PC ;p . MGS4 juz ptorafil zwolnic i chodzi w 30 fps ,a cutscenki czesto gesto niezle klatkowaly . X360 i PS3 to staruszki pod wzgledem ukladow graficznych ,a cudow nie ma ;p przynajmniej nie w tym swiecie xD

Momentami MGS4 odrobinę zwalniał.Nie chrupał, nie mulił - po prostu spadała płynnośćSpadek animacji ok, ale z klatkowaniem w cut scenkach trochę przegiąłeś :)

Usunięty
Usunięty
14/06/2009 18:50

Spokojnie palpatine. Jeżeli wycisną "max" z jakiejś konsoli to już mamy wspaniałą grafikę. A poza tym czytałeś pewien news o maksymalnym wyciskaniu mocy?




Trwa Wczytywanie