Retrogram Hardware – Magnavox Odyssey, konsolowa prababcia
Co wspólnego mają ze sobą kolorowa folia, telewizor, shotgun, kostki do gry i syn niemieckich emigrantów? Jeśli tego nie wiecie, to nie znacie prawdziwej historii konsol do gry. Czas to zmienić!
Już wtedy, mniej więcej w połowie lat pięćdziesiątych, zaczynają w jego głowie rodzić się i dojrzewać niepojęte i zupełnie niezrozumiałe dla innych koncepcje. Choć nikt nie podważa jego kompetencji jako inżyniera, to jednak rewolucyjne pomysły Baera wyrabiają mu wśród współpracowników i szefostwa opinię niegroźnego wariata i niespełnionego futurysty. Ralph, mimo ciągłej fascynacji telewizją, zaczyna bowiem dostrzegać jej największą wadę - całkowitą bierność odbiorcy. Jego największym pragnieniem jest uczynienie tej formy rozrywki bardziej interaktywną, zmuszenie widza do bezpośredniego zaangażowania się w to, co dzieje się na ekranie.