W związku ze zbliżającymi się targami Tokyo Game Show (start już za niecały tydzień, w czwartek!) na blogu studia Platinum Games pojawił się nowy wpis, w którym sam jego szef - Tatsuya Minami - ujawnił kilka ciekawych informacji związanych z Bayonettą (na TGS-ie będzie grywalna w obu wersjach - na PS3 i X360). Skomentował on m.in. niedawne doniesienia o tym, że na sprzęcie Sony tytuł prezentuje się nieco gorzej, niż na tym Microsoftu.
"W przypadku Bayonetty stworzyliśmy najpierw wersję na Xboksa 360, a następnie przekazaliśmy wszystkie potrzebne dane do Segi, gdzie rozpoczęto prace nad konwersją na PlayStation 3. Cały czas służyliśmy radami na temat procesu przenosin i czuwaliśmy, aby PS3 dostało najlepszą możliwą wersję gry. Celem była jednoczesna premiera na obu platformach.Studio Platinum Games ujawniło, że zajmowało się tylko wersją Bayonetty na Xboksa 360, natomiast ta na PS3 powstawała u Segi, wydawcy gry. Zapowiada, że będą różnice pomiędzy nimi, ale w obie na pewno będzie grało się tak samo dobrze.