Bayonetta - Platinum Games nie tworzyło wersji na PS3

Piotr Wiejak
2009/09/18 14:31
2
0

Studio Platinum Games ujawniło, że zajmowało się tylko wersją Bayonetty na Xboksa 360, natomiast ta na PS3 powstawała u Segi, wydawcy gry. Zapowiada, że będą różnice pomiędzy nimi, ale w obie na pewno będzie grało się tak samo dobrze.

W związku ze zbliżającymi się targami Tokyo Game Show (start już za niecały tydzień, w czwartek!) na blogu studia Platinum Games pojawił się nowy wpis, w którym sam jego szef - Tatsuya Minami - ujawnił kilka ciekawych informacji związanych z Bayonettą (na TGS-ie będzie grywalna w obu wersjach - na PS3 i X360). Skomentował on m.in. niedawne doniesienia o tym, że na sprzęcie Sony tytuł prezentuje się nieco gorzej, niż na tym Microsoftu. Bayonetta - Platinum Games nie tworzyło wersji na PS3

"W przypadku Bayonetty stworzyliśmy najpierw wersję na Xboksa 360, a następnie przekazaliśmy wszystkie potrzebne dane do Segi, gdzie rozpoczęto prace nad konwersją na PlayStation 3. Cały czas służyliśmy radami na temat procesu przenosin i czuwaliśmy, aby PS3 dostało najlepszą możliwą wersję gry. Celem była jednoczesna premiera na obu platformach.

"Znamy na wylot obie wersje i chciałbym przedstawić sprawę jasno - Xbox 360 i PlayStation 3 różnią się pod względem technicznym, mają swoje cechy szczególne dzięki którym w końcowym produkcie pojawią się różnice. Wszyscy zaangażowani w projekt starali się jednak wykorzystać specyficzne zalety każdej z konsol i stworzyć naprawdę dobrą grę. Czujemy, że najlepiej będzie, gdy sami jej spróbujecie i wyciągniecie własne wnioski" - napisał CEO studia.

GramTV przedstawia:

Z cytowanych słów wynika jeszcze jeden ciekawy fakt - Minami pisze o pracy nad grą w czasie przeszłym. Najwyraźniej jest już gotowa i trafi na japońskie półki sklepowe zgodnie z planem (29 października). Ameryka i Europa poczekają niestety do stycznia przyszłego roku... Czy gdyby po premierze w KKW okazało się, że wersja na PS3 wymaga dopracowania, Platinum Games wykorzysta te kilka miesięcy, aby do niej wrócić? Nie wiadomo.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
18/09/2009 17:00

Już widzę te 15 klatek na sekundę jak w Overlord: Raising Hell i The Darkness. Szkoda kasy.

Usunięty
Usunięty
18/09/2009 16:01

Coś czuję, że to będzie tylko podpicowany port, zobaczymy w praniu.