Nie trzeba było długo czekać na wieści o sukcesie najnowszej odsłony serii FIFA. Gra z "dziesiątką" w tytule potrzebowała tygodnia na osiągnięcie sprzedaży na poziomie 1,7 miliona egzemplarzy. Liczba ta robi jeszcze większe wrażenie, jeśli zwrócić uwagę na fakt, że dystrybucja gry prowadzona jest na razie jedynie na Starym Kontynencie. Premiera za oceanem odbędzie się bowiem 20 października.
Sukces ten nie jest specjalnym zaskoczeniem dla Petera Moore'a, szefa EA Sports. "Byliśmy pewni, że FIFA 10 stanie się hitem. W tym tygodniu fani w całej Europie pokazali, jak bardzo kochają tę grę" - powiedział. "Jesteśmy niezwykle dumni z FIFY 10 i startu tej świetnej, autentycznej potyczki futbolowej" - dodał.Osoby, które grę zakupiły, zdążyły już rozegrać 10 milionów meczów w sieci. Przypomnijmy, że FIFA 10 może pochwalić się drugim najlepszym startem w historii brytyjskiego rynku. Lepiej poradziła sobie tylko czwarta część GTA.