Ekipa OnLive dziękuje testerom

Patryk Purczyński
2009/12/25 15:53
8
0

Sztab ludzi pracujących nad technologią OnLive ustami Johna Spinale'a podziękował tym, którzy dotychczas testowali tę usługę i zawiadomił o kilku ważnych dla projektu rzeczach.

Świąteczna atmosfera udzieliła się również sztabowi ludzi odpowiedzialnych za OnLive - technologię zapowiedzianą na tegorocznym Game Developers Conference (szczegóły tutaj). "W imieniu powiększającego się teamu OnLive chciałbym życzyć Wam i Waszym rodzinom szczęśliwego i bezpiecznego okresu świątecznego" - napisał na blogu wspomnianej usługi wiceprezes ds. gier i mediów, John Spinale. Ekipa OnLive dziękuje testerom

Znalazło się też miejsce na podziękowania dla testerów, którzy sprawdzają działanie technologii od września bieżącego roku. "Wasze wsparcie było nieocenione" - przyznał Spinale. Były również zapowiedzi. Ci, którzy wciąż oczekują na dołączenie do beta-testów, być może wkrótce będą mieli taką okazję. "Wciąż się rozwijamy" - zapewnił. Potwierdził przy tym, że do premiery OnLive'a dojdzie w 2010 roku.

Więcej informacji na temat postępów w pracach można spodziewać się po Nowym Roku. Zainteresowani powinni śledzić konta usługi na portalach Facebook i Twitter.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Van_Waterflew
Gramowicz
26/12/2009 20:05
Dnia 26.12.2009 o 12:05, NattaN napisał:

Infrastruktura sieciowa w naszym kraju rozwija się obecnie tak dynamicznie, że przestanie ona być problemem zanim OnLive ujrzy światło dzienne. Nie jesteśmy pod tym względem gorsi od reszty Europy - duża większość ludzi, z którymi mam przyjemność grać w najróżniejsze gry, od WoWa po CoD:MW/MW2,TF2,CS:S itd, ma dużo wyższe pingi niż ja, mimo, iż są mieszkańcami państw europejskich, dużo bardziej rozwiniętych niż nasz - już sama stabilność ich łącz w porównaniu do mojego wypada dużo bardziej blado. Gwoli rozwiania wątpliwości - nie korzystam z żadnego ultraszybkiego chello 20mbit, a jedynie z Neo 6mbit.

Nie każdy Polak tak ma jak ty i nie każdy Europejczyk tak ma jak oni.

Usunięty
Usunięty
26/12/2009 12:05

Infrastruktura sieciowa w naszym kraju rozwija się obecnie tak dynamicznie, że przestanie ona być problemem zanim OnLive ujrzy światło dzienne. Nie jesteśmy pod tym względem gorsi od reszty Europy - duża większość ludzi, z którymi mam przyjemność grać w najróżniejsze gry, od WoWa po CoD:MW/MW2,TF2,CS:S itd, ma dużo wyższe pingi niż ja, mimo, iż są mieszkańcami państw europejskich, dużo bardziej rozwiniętych niż nasz - już sama stabilność ich łącz w porównaniu do mojego wypada dużo bardziej blado. Gwoli rozwiania wątpliwości - nie korzystam z żadnego ultraszybkiego chello 20mbit, a jedynie z Neo 6mbit.

Usunięty
Usunięty
25/12/2009 18:12

W moim odczuciu dostosowanie gier z komputerów będzie prostsze - to doskonale znana platforma 32 bitowa,przy której gry z założenia są optymalizowane pod silniejsze i mocniejsze sprzęty, więc dostosowanie ich do działania na serwerach będzie stosunkowo prostsze. Gry na konsolę to zupełnie inna bajka - są przystosowane do działania na ściśle określonych konfiguracjach, których parametry nawet jeśli są znane - to szczegóły techniczne są objęte pewnie licencjami i patentami, więc nie da się ich tak po prostu emulować na stacjach roboczych.Żeby uruchomić na OnLivie grę na konsolę będą musieli po drugiej stronie ustawić po prostu takie same urządzenie, jakie normalnie kupi się w sklepie.




Trwa Wczytywanie