Crysis 2: Pięć rzeczy do zapamiętania na zawsze

Patryk Purczyński
2010/02/15 14:52

Crytek zapewnia, że wie jakie momenty w pierwszym Crysisie były najciekawsze i godne przeniesienia do drugiej części. Opowiadają też nieco o konstrukcji Nowego Jorku w kontynuacji.

Świadomość własnych silnych i słabych stron - ważna rzecz. Pogląd ten wydają się również wyznawać przedstawiciele studia Crytek. "Wiemy, co było dobre w Crysise, co musieliśmy poprawić, a co dostarczało sporo zabawy" - mówi producent Nathan Camarillo. "Mamy rdzeń, którego nie musimy dłużej poszukiwać". Crysis 2 zilustrowany w magazynie PC Games

Camarillo twierdzi, że Crysis 2 będzie zawierał "pięć dużych rzeczy, które gracze zapamiętają na zawsze". Prezes studia Crytek, Cevat Yerli, zdradza natomiast, że za inspirację w pewnych fragmentach twórcom shootera posłużyły filmy, których akcja również dzieje się w Nowym Jorku: I Am Legend i Pojutrze.

"Oba obrazy były unikatowe, oba prezentowały własną wersję Nowego Jorku" - mói. "W naszym wydaniu miasto jest w harmonii z Nanoskafandrem. Zmieniliśmy wyspę w sposób, który zaskoczy graczy. Oczekujcie czegoś dużego. To będzie Nowy Jork, jakiego nie widzieliście w żadnej grze ani filmie" - zapewnia.

GramTV przedstawia:

Zapraszamy do zapoznania się z bliższymi szczegółami na temat Crysis 2. Gra pojawi się w sprzedaży w ostatnim kwartale bieżącego roku.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
16/02/2010 01:30
Dnia 15.02.2010 o 22:50, Marco_Polo napisał:

Do tego samego co i w innych gatunkach. W sieciowych FPS fabuła nie jest wymagana bo nie ona tam gra najważniejszą rolę, ważne są zmagania pomiędzy graczami, a jeśli jest już jakaś historia to stanowi ona jedynie tło dla takiej formy zabawy. W strzelankach z trybem dla pojedynczego gracza brak fabuły to porażka, bo niby co ma być motorem napędowym takiej gry? Strzelanie dla samego strzelania?

No fakt, że milej się morduje jak ma to jakiś cel, ale akurat wielkiej epickiej sagi JA osobiście od FPSa nie oczekuję, w Unrealu czy HL to dla mnie jednak tylko dodatek, pewnego rodzaju wisienka na torcie. Zazwyczaj wystarcza mi prosta historyjka typu Painkiller. Dlatego w Crysisie doceniam samą obecność fabuły.

Usunięty
Usunięty
15/02/2010 22:50
Dnia 15.02.2010 o 19:19, zbysheck napisał:

A po co mi fabuła w FPSie?

Do tego samego co i w innych gatunkach.W sieciowych FPS fabuła nie jest wymagana bo nie ona tam gra najważniejszą rolę, ważne są zmagania pomiędzy graczami, a jeśli jest już jakaś historia to stanowi ona jedynie tło dla takiej formy zabawy. W strzelankach z trybem dla pojedynczego gracza brak fabuły to porażka, bo niby co ma być motorem napędowym takiej gry? Strzelanie dla samego strzelania?

Usunięty
Usunięty
15/02/2010 22:49

Crysis - tytuł, który do dziś pod względem grafiki, jest zdecydowanie najlepszy, a przypomnę, że utrzymuje ten status od 2007 roku - grafika tu zapiera po prostu dech w piersiach i jest naprawdę zawalista. Co do fabuły - no cóż, tu może już tak dobrze nie było, ale choćby ze względu na ciekawie zrobiony i emocjonujący gameplay i niesamowitą grafikę warto zagrać w tę produkcję. Na Crysisa 2 więc czekam i z przyjemnością w niego zagra,.




Trwa Wczytywanie