Coroczne nagrody MCV, organizowane przez brytyjski serwis branżowy o tej samej nazwie, zostały rozdane. Trzeba przyznać, że jeżeli chodzi o zwycięzców, to specjalnych niespodzianek nie ma, ale pewne kontrowersje mogą powstać. Poniżej pełna lista nagrodzonych, których wyłoniło jury składające się z 76 dyrektorów z różnych firm związanych przemysłem gier wideo:
Najlepszy sklep z grami
HMV (360 Oxford Street)
Najlepszy sprzedawca online
Play.com
Najlepszy niezależny sprzedawca
Grainger Games
Najlepsza sieć sklepów
HMV - za dynamiczny wzrost udziału w rynku sieci oraz bogatą ofertę usług
Najlepszy supermarket oferujący gry
ASDA
Największy sukces sprzedaży
Just Dance (Ubisoft) - gra ta od momentu premiery 27 listopada 2009 tylko 3 razy znalazła się poza top10 sprzedaży na Wyspach. Dotychczas tytuł sprzedał się w liczbie ponad 2,5 miliona egzemplarzy.
Najlepszy zespół deweloperski Wielkiej Brytanii
Rocksteady Studios - za Batman: Arkham Asylum
Najlepsza ekipa w dziale sprzedaży
Microsoft
Najlepsza ekipa w dziale dystrybucji
Centresoft
Najlepszy wydawca
Activision
Najlepsza marka peryferiów i akcesoriów
Mad Catz
Najlepsza kreatywność związana z grami
Sony - kampania reklamowa Game Is Just The Start
Najlepsza nowa marka gier
Just Dance (Ubisoft)
Najlepsza ekipa branżowego marketingu
Nintendo
Najlepsza ekipa Public Relations
Sega - nagroda ta zazwyczaj wędruje do Nintendo. Tym razem jednak 70 dziennikarzy zdecydowało inaczej.
Najlepsza kampania w grach
Modern Warfare 2 (Activision)
Najlepszy marketing
Nintendo
Specjalne wyróżnienie za nadzór nad sprzedażą
Roy Stackhouse z Activision - za bezproblemowe przeprowadzenie premiery Modern Warfare 2 w jednym dniu na całym świecie
Grand Prix
Microsoft - za ścisłą współpracę z wydawcami oraz wyjątkowe wsparcie udzielone Modern Warfare 2
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!