"Muszę przyznać: martwię się, że zaczynamy robić gry, które są zbyt proste do przejścia" - powiedział w wywiadzie dla magazynu Develop Billy Thompson, człowiek stojący na czele studia Ruffian Games. Zauważa jednocześnie, że przymiot ten, wymierzony przeciwko zatwardziałym graczom poszukującym wyzwań, staje się powoli koniecznością.
"Celujemy w tak szeroką grupę odbiorców, że to by było samobójstwo" - skomentował tworzenie gier wyłącznie z myślą o wymagających wysokiego poziomu trudności konsumentach. "Nie powstrzymuje mnie to jednak przed tęsknotą za grami, których przechodzenie przychodzi z trudem nawet jej twórcom" - dodał.Czy mamy zatem wnioskować, że i Crackdown 2 nie będzie należał do najbardziej wymagających produkcji? Jego premiera na Xboksie 360 nastąpi na początku lipca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!