Na lutową premierę Heavy Raina na PS3, Microsoft odpowiedział przed kilkoma dniami. I odpowiedział wybornie. Alan Wake, stworzony na wyłączność Xboksa 360, został okrzyknięty wielkim hitem, podobnie jak jego ekwiwalent z konsoli Sony. Mikko Rautalahti z Remedy nie uważa jednak, by istniały jakiekolwiek podstawy do porównywania obu dzieł.
"Nie sądzę, że próby konfrontacji tych tytułów były motywowane przez to, jakimi grami właściwie są" - mówi twórca fabuły Alana Wake'a. "Chodzi o to, że my stworzyliśmy produkt na wyłączność Xboksa 360. Obie gry są niemal kompletnie inne. Mechanika jest inna, tempo jest inne, sposób przedstawiania fabuły jest inny, umiejscowienie jest inne, fundamenty są inne... Nie wierzę, że ktokolwiek zawracałby sobie głowę porównaniami, gdyby oba tytuły były multiplatformowe" - dodaje.Twórca fabuły Alana Wake'a, Mikko Rautalahti, nie widzi sensu porównywać dzieła studia Remedy do hitu z PS3, Heavy Raina. Chwali jednocześnie dokonania ekipy Quantic Dream.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!