Po raz kolejny redakcja Playa raczy swoich czytelników materiałem na wyłączność. W najnowszym numerze na tapetę wzięto m.in. polską produkcję Mile of Cry, powstającą w studiu Fearless. Poniżej wyszczególniliśmy najważniejsze informacje dotyczące tej gry. Czy jest nadzieja na kolejną nadwiślańską superprodukcję pokroju Wiedźmina 2 czy Bulletstorma? Sprawdźmy.
- Mile of Cry to przygodówka, a właściwie thriller psychologiczny, pełen odwołań do dzieł Stephena Kinga czy serialu Twin Peaks (Brzmi znajomo? Właścicielom Xboksa 360 na pewno)
- Twórcy obiecują elementy fundamentalne dla gatunku przygodówek, jednocześnie zapewniając, że nie będzie desperackiego klikania po ekranie w poszukiwaniu przedmiotów o rozmiarze jednego piksela czy łączenia ze sobą najdziwaczniejszych zestawów przedmiotów
- Głównym bohaterem gry jest Adam, zwykły z pozoru gość po trzydziestce. Zaczyna miewać koszmary (znów brzmi znajomo), aż jednego razu sen przenika się z rzeczywistością (dość tego, toż to Alan Wake w polskim wydaniu!) za pośrednictwem pewnego listu...
- Ekipa Fearless nie zamierza wprowadzać zbyt dużego dynamizmu, czy żywiołowej walki z rozmaitymi stworami (czyli jednak nie Alan... W dalszej części więcej odwołań do Silent Hilla)
- Rozgrywka polegać ma głównie na eksploracji terenu w poszukiwaniu niezbędnych przedmiotów, ich logicznym łączeniu, rozwiązywaniu łamigłówek, przeprowadzaniu rozmów z innymi postaciami i wyciąganiu z nich odpowiednich wniosków. Nie zabraknie też rozmaitych minigier
- Praca kamery ma nie tylko odpowiednio ukazywać sytuację, ale także budować klimat dzięki najazdom w iście filmowym stylu
- Główny bohater odkryje mroczne sekrety miasteczka, w którym toczy się akcja gry, a także spróbuje wypełnić wspomnieniami sprzed lat luki w pamięci
- Adam nie będzie jedyną postacią, nad którą gracz obejmie kontrolę. Drugi bohater to jednak na razie ścisła tajemnica dolnośląskiej ekipy Fearless
- Decyzje gracza wpłyną na dalsze relacje z bohaterami niezależnymi. Raz urażonego NPC-a będzie można jednak udobruchać, co świadczy o elastyczności gry
- Projekty lokacji mają podtrzymywać mroczny klimat
- Atmosferę zbudują również odpowiednio dobrane dźwięki. Developerzy sami przyznają, że inspirowała ich twórczość takich wykonawców, jak Lustmord czy Raison d'etre
- Językiem porozumiewania się postaci będzie angielski. Nie wiadomo na razie, czy twórcy zdecydują się na spolszczenie z napisami czy dubbing
- Data premiery wstępnie została ustalona na końcówkę 2011 roku
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!