"Shootery na Move i Kinect mają potencjał " - mówią twórcy gry Brink

Michał Ostasz
2010/06/29 10:00
0
0

W rozmowie z serwisem CVG Paul Wedgwood, szef studia Splash Damage, powiedział że w shooterach pisanych pod Kinect i PlayStation Move tkwi ogromny potencjał.

Myślę, że granie w shootery za pomocą kontrolerów ruchu ma ogromny potencjał, ale niekoniecznie w taki sposób, który od razu przychodzi ludziom na myśl.

Być może pomyślimy o tym w przyszłości, ale nie mamy żadnych planów na implementację tych rozwiązań do Brink - mówi Wedgwood.

Przypomnijmy, że gra, nad którą pracuje obecnie studio Splash Damage przeniesie nas do 2045 roku, w którym jako mieszkaniec miasta The Ark będziemy walczyć o przetrwanie w okrutnej rzeczywistości, gdzie brak środków do życia i przeludnienie są na porządku dziennym.

GramTV przedstawia:

Brink jest oczywiście grą typu FPS. Warto dodać, że jej twórcy mają już pewne doświadczenie w tym temacie. To w końcu oni stoją za takimi tytułami jak Enemy Territory: Quake Wars czy Wolfenstein: Enemy Territory

Najnowsza produkcja ekipy Splash Damage ukaże się najprawdopodobniej dopiero na początku przyszłego roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!