Tocząca się w nieodległej przyszłości strzelanina Homefront była dotychczas porównywana z serią Call of Duty. Stan ten próbuje zmienić Dave Votypka z Kaos Studios mówiąc: "Stany Zjednoczone w Modern Warfare 2 są zupełnie inaczej zaprojektowane od naszej propozycji. Są puste. Nie ma tam człowieczeństwa, cywilów, a tylko grupka żołnierzy".
Votypka przekonuje, że Homefront oferuje większą głębię. "Gracz będzie doświadczał okupacji z punktu widzenia żołnierza, jak i cywila. Jedną z naszych inspiracji był Half-Life 2, zwłaszcza w kwestii opowiadania angażującej historii i przedstawiania głębszego świata, niż w większości strzelanin. Chcemy przedstawić Amerykę wstrząśniętą okupacją Koreańczyków. Tego nie było w Modern Warfare 2, a można to dostrzec w Half-Life 2. Na tym się właśnie skupiamy" - opowiada w wywiadzie udzielonym magazynowi PSM3.Homefront został zapowiedziany w czerwcu przez THQ. Gra powstaje z myślą o platformach PC, PS3 i X360, a jej premiera wstępnie jest wyznaczona na początek 2011 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!