Twórca Twisted Metal, David Jaffe, uważa, że gracze nie przepadają za sieciowymi trofeami, dlatego też w jego najnowszej produkcji nie będzie ich zbyt wiele. A już na pewno nie będą one uciążliwe.
Twórca Twisted Metal, David Jaffe, uważa, że gracze nie przepadają za sieciowymi trofeami, dlatego też w jego najnowszej produkcji nie będzie ich zbyt wiele. A już na pewno nie będą one uciążliwe.
Jako że sieciowe trofea w innych grach przeważnie wkurzają graczy, David Jaffe chce, by w nowym Twisted Metal zdobycie nagrody sprawiało frajdę, a nie frustrowało:Możemy wrzucić trofeum za bycie w drużynie, która wygra 10 razy w trybie NUKE, ale przesadą by było, gdybyśmy wymagali od gracza wygrania dziesięciu potyczek pod rząd.
Zgadzacie się z twórcą Twisted Metal i wściekacie się przy przegiętych wyzwaniach, a potem dajecie sobie spokój, czy może zupełnie odwrotnie - im trudniej, tym lepiej?
Inne przemyślenia Davida na temat trybu sieciowego w Twisted Metal znajdziecie tutaj
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!