Przy okazji książek i filmów o młodocianym czarodzieju cały świat dosłownie oszalał. Poterromania szerzyła się globalnie i choć dziś już nie jest tak zaraźliwa, stworzyła z Harry'ego Pottera silną markę. Warner Bros. właśnie poinformował, że gra LEGO Harry Potter: Lata 1-4, łącząca uniwersum powieści J.K.Rowling i fenomen klocków LEGO, sprzedała się w nakładzie przekraczającym 2,7 miliona egzemplarzy na całym świecie.
I tu pojawia się zasadnicze pytanie: dużo to, czy mało? Patrząc na liczby, każda sprzedaż powyżej dwóch milionów robi wrażenie. Porównując jednak grę z hitami, okazuje się, że wynik LEGO Harry Potter: Lata 1-4 może być ledwie zadowalający. Czarodziejowi z błyskawicą na czole daleko np. do wyników gry LEGO Batman. Ten ostatni może się pochwalić sprzedażą na poziomie 7 milionów sztuk. A zatem co to oznacza? Harry Potter w odwrocie? Już na zawsze?Warner Bros. poinformował właśnie, że LEGO Harry Potter: Lata 1-4 znalazł już 2,7 miliona nabywców.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!