Od pewnego czasu toczy się dyskusja na temat postępującej ewolucji w sprzedaży gier. Badania nie dają rozstrzygającej odpowiedzi: jedne wskazują na to, że dystrybucja cyfrowa dogania tę tradycyjną, inne zaś, że kupowanie w sklepach nadal jest znacznie popularniejsze, niż ściągnie gier przez sieć (legalną drogą, rzecz jasna).
W świetle tych doniesień bezprecedensowy wydaje się przypadek Torchlighta. Produkcja Runic Games sprzedała się bowiem w formie cyfrowej blisko czterokrotnie lepiej, niż siostra bliźniaczka, spakowana do pudełka i zafoliowana. Warto jednak zaznaczyć, że gra utrzymana w stylu słynnego Diablo przez długi czas była dostępna tylko w tej pierwszej formie.4:1 - w takim stosunku sprzedaż Torchlighta w formie cyfrowej przeważa nad tą tradycyjną. Łącznie dzieło Runic Games trafiło już w ręce "grubo ponad 600 tysięcy konsumentów".
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!