Halo: Reach z największą kampanią reklamową w dziejach marki Xbox

Michał Ostasz
2010/08/24 12:15
0
0

Halo to bez wątpienia najbardziej rozpoznawalna seria gier kojarzona z konsolami Xbox. Właśnie dowiedzieliśmy się, że Halo Reach będzie miało największą kampanię reklamową wśród wszystkich ekskluzywnych tytułów dostępnych na tę konsolę.

Microsoft przeznaczył na promocję nowego dzieła Bungie jeszcze więcej pieniędzy niż na Halo 3. Budżet na działania marketingowe dla tamtej produkcji wynosił 6,5 miliona dolarów. Teraz spece od reklamy mają do dyspozycji blisko dwa razy więcej pieniędzy!Halo: Reach z największą kampanią reklamową w dziejach marki Xbox

Kampania promocyjna Halo Reach obejmuje między innymi współpracę z Pepsi i organizacją walk MMA UFC (Ultimate Fighting Championship). Ponadto w telewizji i w sieci mają być puszczane spoty reklamowe z prawdziwymi aktorami.

Nie musisz znać tej serii aby świetnie bawić się przy Reach. Chcemy opowiedzieć wam uniwersalną historię, która trafi do ludzi na całym świecie i sprawi, że nasi fani będą wręcz podwójnie zadowoleni - mówi Taylor Smith, dyrektor marketingu marki Xbox.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że do tej pory gry z serii Halo sprzedały się w ponad 34 milionach egzemplarzy przynosząc blisko 2 miliardy dolarów zysku. Premiera Halo Reach, które jest jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów tego roku, odbędzie się 14 września.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!