- Mogę zagwarantować, że będzie to produkt, który wciąż rośnie, do którego przygotujemy dodatkową zawartość - mówi Jack Emmert, dyrektor generalny studia Cryptic, pracującego nad grą Neverwinter. Wciąż nie jest jednak rozstrzygnięte, na jakich zasadach fani tego tytułu będą płacili za jego użytkowanie.
Emmert zauważa też ryzyko związane z inwestycjami w tego typu produkty. -Możesz włożyć 50, 60, nawet 70 milionów dolarów w produkcję, a to i tak nie zagwarantuje sukcesu. To mnóstwo pieniędzy, ale nie możesz wiedzieć, co się stanie - konkluduje. Pozostaje mieć nadzieję, że Neverwinter okaże się dobrą inwestycją - tak dla producenta, jak i samych graczy, którzy będą się cieszyli długimi godzinami znakomitej sieciowej rozgrywki.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!