Twórcy Red Faction: Armageddon skupieni na fabule

Patryk Purczyński
2010/09/07 11:08
0
0

Świat w Red Faction: Armageddon nie będzie tak otwarty, jak w poprzedniku o podtytule Guerrilla. Producenci chcą bowiem skupić się na fabule, a ta wymaga m.in. ciasnych pomieszczeń.

Red Faction: Armageddon nie będzie taki sam, jak RF: Guerrilla. Podstawową różnicą będzie mniejsza liczba otwartych przestrzeni do przemierzenia. - Guerrilla miała spore środowisko, co pasowało do fabuły i stylu gry - przypomina producent Dan Sutton. - W Armageddonie na powierzchni rozegrała się walka, po której nastąpił pewien kataklizm. Zmusił on mieszkańców do przeprowadzki pod ziemię. Gracz będzie podróżował między powierzchnią, a podziemnym systemem jaskiń na Marsie - mówi. Twórcy Red Faction: Armageddon skupieni na fabule

- W Armageddonie skupiliśmy się na przedstawieniu niesamowitej opowieści. Chcieliśmy wrócić do korzeni i sprawić, by odczuwało się zaniepokojenie. Darius Manson poszukuje ocalałych i mierzy się z nowym agresorem. Zaznaczam jednak, że akcja nie dzieje się w całkowicie linearnym środowisku. Dajemy graczom okazję do zbierania różnego rodzaju bonusów. Gra będzie skłaniała do wielokrotnego przechodzenia kampanii - zapewnia Sutton.

A my trzymamy za słowo. Red Faction: Armageddon powinien zjawić się w sklepach w marcu 2011 roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!