- Kochamy rozgrywkę opartą na kooperacji, jesteśmy podekscytowani tym, że dostarczymy Wam grę, w której współpraca aż czterech graczy jest najważniejsza.
- Nie mogę zdradzać Wam zbyt wielu tajemnic, zwłaszcza na temat tego, czego jeszcze nie ogłosiliśmy. Wiedzcie, że mamy wiele pomysłów na to, aby Ratchet & Clank: All 4 One było grą, do której będziecie chcieli wracać. Uwierzcie mi, że będziecie mieć ku temu wiele, wiele powodów.
- Kilka słów należy się również sposobie prezentowania akcji. Kamera będzie tym razem wybitnie "reżyserska". To ma być iście filmowe przeżycie. Kiedy grasz samemu bądź z trzema znajomymi po sieci to kamera będzie skupiać się na tobie, ale grając w czwórkę na jednej kanapie zmieni się sposób jej działania. Chcemy, aby pokazywała poczynania wszystkich graczy.
- Przypomnę również, że na ekranie wciąż widoczny będzie HUD.
- Grając samemu wspomoże cię SI.
- Gra będzie sequelem do Ratchet & Clank: Crack in Time
- Wróćmy do rozgrywki - gdy zginiemy w walcektoś z naszych znajomych będzie musiał nas "wskrzesić". Nie zamierzamy surowo karać graczy za spadanie z platform i krawędzi - to naprawdę nie jest dobre rozwiązanie, zwłaszcza gdy będziemy grać w czwórkę
- Do tej pory pokazaliśmy bardzo mało. W pełnej wersji znajdzie się naprawdę wiele lokacji. Przypomnę, że całość skupia się na koopie.
- Jeśli cztery osoby grają w Ratchet & Clank: All 4 One na jednej kanapie to każda z nich będzie zdobywać trofea. W tej grze znajdzie się również rywalizacja. Dzięki niej zabawa będzie jeszcze lepsza. Od jednego do czterech graczy offline lub online. Każdy może dołączyć, lub wyjść, z gry w dowolnym momencie. Każda kombinacja graczy jest możliwa!
James Stevenson ze studia Insomniac zdradza kilka szczegółów na temat najnowszej części serii Ratchet & Clank. Czego możemy spodziewać się po All 4 One?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!