Rzeźnia, piekło, wygrzew i wiadra dynamitu - takie słowa cisną się na myśl po odpaleniu Vanquish. A przecież to dopiero betatest...
Rzeźnia, piekło, wygrzew i wiadra dynamitu - takie słowa cisną się na myśl po odpaleniu Vanquish. A przecież to dopiero betatest...
Graczom zorientowanym w branżowym światku nazwiska Shinji Mikamiego nie trzeba pewnie przedstawiać. A jednak przypomnijmy, że twórca ten pracował choćby przy Resident Evil, Dino Crisis, czy Okami, a potem stworzył Mad World, Infinite Space i Bayonettę. Wszystkie tytuły mają co najmniej jeden wspólny mianownik. Są znakomite i na swój sposób oryginalne. Z tym większą niecierpliwością gracze wyczekują na Vanquish, którego wersję developerską miałem okazję niedawno przetestować. I – żeby nie utrzymywać Was już dłużej w niepewności – powiem otwarcie: dawajcie mi tu pełniaka!
Jeśli chcecie sprawdzić, jak wypadł betatest, zapraszamy do zapoznania się z tekstem, który przygotował dla Was Mastermind.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!