Estetyka w Devil May Cry jest dostosowana do dzisiejszych czasów

Rafał Dziduch
2010/09/22 15:27
0
0

Jak utrzymuje Tameem Antoniades z Ninja Theory, estetyka w Devil May Cry musiała ulec zmianie w stosunku do tego, co gracze pokochali.

Nowy wygląd Dantego z Devil May Cry wywołał falę niezadowolenia wśród fanów. Ale gdy zwróci się uwagę na detale, okazuje się że nie tylko Dante się zmienił. Jak pokazuje pierwszy, zaprezentowany niedawno trailer zmieniła się cała estetyka gry. Przyczyny takiego stanu rzeczy wyjaśnia Tameem Antoniades z Ninja Theory, które odpowiada za produkcję. - Najważniejszą rzeczą dla mnie, kiedy pierwszy raz zagrałem w Devil May Cry było to, że że gra miała znakomity system walki i doskonały gameplay. Ale było także coś jeszcze. Coś takiego jak kulturowe świadectwo epoki. Gra miała znakomitą muzykę, rewelacyjne projekty poziomów oraz design postaci. I dopiero to wszystko sprawiało, że Devil May Cry miał do zaoferowania więcej, niż inne pozycje na rynku - zdradził Tameem Antoniades. Estetyka w Devil May Cry jest dostosowana do dzisiejszych czasów

A potem wyjaśnił, że ponieważ nowy Devil May Cry powstaje w zupełnie innych czasach niż poprzednie części, autorzy musieli uwzględnić zupełnie inny kontekst kulturowy, co miało wpływ na zmianę estetyki produktu. - I dlatego kiedy przystąpiliśmy do prac i powiedzieliśmy sobie, że będziemy resetować serie, musieliśmy odbudować to wszystko na nowo. Mogliśmy skorzystać wyłącznie z tego, co mamy obecnie. Posiłkowaliśmy się więc inspiracjami ze współczesnych książek, filmów, gier czy świata mody. Ustaliliśmy z Capcomem, że zaczniemy wszystko od zera.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!