- Nie chcemy definiować Batman: Arkham City jako gry liniowej, albo z otwartym światem - mówi Sefton Hill na łamach PSM3. Przed zaszufladkowaniem broni ją zgrabne połączenie głównego wątku z misjami pobocznymi. - Kręgosłup stanowi wyrazista narracja, ale jest też wiele sub-wątków, nagradzających graczy, którzy uważnie przemierzają ulice - zdradza Hill.
- Te opcjonalne poboczne aspekty będą rozwijać opowieść i pokażą, jak wiele słynnych czarnych charakterów z Gotham zaadaptowało się do życia w nowym ośrodku. Podsumowując: są elementy zarówno liniowej opowieści, jak i przygód w otwartym świecie. Wierzę, że ta kombinacja uczyni grę unikalną, a jednocześnie pozostawi ją bezbłędnie wierną Batmanowi - dodaje założyciel Rocksteady Studios.Batman: Arkham City ma zaplanowaną premierę na przyszły rok.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!