F1 2010 na Wyspach Brytyjskich w swym debiutanckim tygodniu okazało się popularniejsze od takich hitów, jak Dead Rising 2, Civilization V (choć trzeba oddać, że to pecetowy exclusive) i, przede wszystkim, lidera z ubiegłego tygodnia, Halo Reach. Dla Codemasters znakomity start gry to niemały powód do świętowania.
- Mieliśmy dobre przeczucia w związku z premierą F1 2010, widzieliśmy oczekiwanie i ekscytację narastającą wokół tego tytułu. Tak wielki sukces, jaki osiągnęliśmy jest jednak po prostu niewyobrażalny - komentuje Jeremy Wigmore, wiceprezes ds. wydawniczych na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.Z opublikowanego dziś rankingu sprzedaży w Wielkiej Brytanii wiemy, że F1 2010 okazało się najpopularniejszą grą ubiegłego tygodnia. W siedzibie Codemasters strzelają korki od szampanów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!