Assassin's Creed miał wystartować już na poprzedniej generacji konsol. Ostatecznie Ubisoft zdecydował jednak nie wpuszczać na salony PS2 i oryginalnego Xboksa produkcji przedstawiającej konflikt asasynów z templariuszami. - Pracowałem nad tym Assassin's Creedem. Był świetny - wspomina po latach Jonathan Jacques-Belletete, były dyrektor artystyczny we francuskiej firmie.
Z jego opowieści wiemy, że akcja miała toczyć się na Cyprze. W kolejnych odsłonach, za wyjątkiem Bloodlines na PSP, Assassin's Creed o te rejony nie zahaczył. - Zaprojektowałem Cypr. Przeciwnicy byli rzecz jasna nieco inni. Wówczas na Cyprze były spore wpływy tureckie, z uwagi na trzecią wyprawę krzyżową. Wrogowie wyglądali zatem inaczej, co było fajną sprawą.Równo sześć miesięcy temu sieć obiegła wzmianka, że Assassin's Creed mógł zadebiutować już na PS2 i Xboksie. Dziś znamy szczegóły na temat tej produkcji. Zdradza je były pracownik Ubisoftu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!