Dead Space Ignition za darmo do zamówień przedpremierowych Dead Space 2

Patryk Purczyński
2010/10/11 16:33
7
0

Prequel Dead Space'a 2 już niebawem zawita na PSN i XBL. Jeśli jesteście jednak cierpliwi, będziecie mieli szansę otrzymać Ignition za darmo.

Dead Space Ignition będzie dołączany jako gratis do zamówień przedpremierowych Dead Space'a 2, złożonych w wybranych amerykańskich sklepach - donoszą zachodnie media. Nam udało się jednak ustalić, że na taką promocję mogą liczyć nie tylko gracze zza oceanu. O polskich klientów w analogiczny sposób zadba rodzimy oddział EA. Szczegóły mamy poznać już jutro. Dead Space Ignition za darmo do zamówień przedpremierowych Dead Space 2

Informacja ta pojawiła się w przeddzień udostępnienia prequela Dead Space 2. Ignition od jutra dostępne będzie dla amerykańskich użytkowników PlayStation Network, dzień później zawita na Xbox Live oraz europejski PSN. Ci, którzy na przedwstępie do drugiej części horroru Visceral Games chcą położyć swe ręce już teraz, będą musieli jednak zapłacić (około 5 dolarów).

- Fani Dead Space'a są żądni kolejnych starć z nekromorfami, a my jesteśmy podekscytowani faktem, że nie muszą oni czekać aż do stycznia - mówi Steve Papoutsis, producent wykonawczy. - Dead Space Ignition ukaże wydarzenia, które dzieją się kilka godzin przed rozpoczęciem akcji w Dead Space 2. Rozgrywka utrzymuje szybkie tempo i jest przystępna - dodaje.

GramTV przedstawia:

Sam Dead Space 2 pojawi się 28 stycznia na PC, PS3 i X3360. My czekamy natomiast na informacje, które jutro ma podać polski oddział EA.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
13/10/2010 09:14
Dnia 11.10.2010 o 17:33, pepsi napisał:

> Dobra a co z Wami? Moze jakis komentarz albo update? Bo łykam jutro pre-order na PS3 > jak mi zagwarantujecie. :P Tak jak w newsie - jutro EA poda oficjalną informację co i jak, więc wstrzymaj się jeszcze te kilkanaście godzin

No i jak? Bo inne strony juz ładnie podały zasady otrzymania klucza, Ignition juz lezy na PSN a Wy na razie milczycie...

Usunięty
Usunięty
12/10/2010 15:29

Gram sobie właśnie w DS i gierka jest bardzo fajna (mimo, że za survival horrorami nie przepadam), dlaczego więc gracze-fani nie mieliby być podekscytowani? Sam jestem ciekaw coopa w DS2, może nawet kupię szybciej niż 2 lata po premierze za 25 zł.

Usunięty
Usunięty
11/10/2010 18:28
Dnia 11.10.2010 o 17:42, Reffanov napisał:

Developerzy stanowczo za często używają słowa "podekscytowanie".

I właśnie tu leży cały problem. Twórcy widzą swoje dzieła inaczej niż gracze, spędzają przy niż często całe lata, czasami śpią w biurach, o ile w ogóle śpią. Wkładają w swoją pracę serce, czas i umiejętności, a tu wydawca pogania, a społeczność marudzi.Ja nawet pisząc prymitywną grę w Turbo Pascalu pewnie byłbym podekscytowany.




Trwa Wczytywanie