Strategia i akcja pod jednym dachem w Anomaly: Warzone Earth

Patryk Purczyński
2010/10/18 19:11

Skromna w informacje była zapowiedź Anomaly: Warzone Earth, strategii polskiego 11bit Studios. Skontaktowaliśmy się z twórcami z prośbą o podanie bliższych szczegółów. Dziś odsłona pierwsza.

"Strategia akcji" - takim mianem w pierwszych zapowiedziach ochrzczona została debiutancka produkcja polskiej ekipy 11bit Studios, Anomaly: Warzone Earth. Ponieważ trudno wyobrazić sobie takie połączenie, a szczegółów przy okazji ogłoszenia projektu było niewiele, postanowiliśmy dopytać u źródła jak ten mariaż przedstawia się w praktyce. Strategia i akcja pod jednym dachem w Anomaly: Warzone Earth

- W misji budujemy oddział zgodnie z naszym planem i wyznaczamy dla niego taktykę – jak ugryźć wroga na polu bitwy - tłumaczy w rozmowie z gram.pl Paweł Miechowski, przedstawiciel 11bit Studios. - W czasie misji możemy i często musimy zmieniać taktykę, reagując na zmienne warunki bitwy. Jeśli do tego dodamy rozbudowywanie oddziału, zmienianie formacji, ulepszanie jednostek, dowodzenie oddziałem – mamy już kawał strategii - wylicza.

A co z drugim elementem? - Akcja wkracza w momencie, kiedy do bitwy z oddziałem rusza dowódca – czyli gracz. Gracz musi się ostro zaangażować we wspieraniu oddziału w walce, bo bez niego jego jednostki zostaną wystrzelane. Jest masa akcji - zapewnia nasz rozmówca, na koniec dodając:

GramTV przedstawia:

- Pozdrawiamy użytkowników serwisu Gram.pl. Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam do zadawania. Forum jest Wasze. Przedstawiciele polskiego studia, utworzonego przez byłych pracowników Metropolis Software są zarejestrowani jako 11_bit_studios i postarają się, w miarę możliwości, wyjaśniać sprawy, które Was frapują. My zapewniamy, że w kolejnych dniach poświęcimy naszą uwagę innym aspektom, związanym z Anomaly: Warzone Earth.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
25/10/2010 14:07

@Vojtas. Tak, zdrobnienie 11-bitek :)Nazywam się Paweł i w 11-bit zajmuję się min. dialogami, nagrywaniem voice overów.Co do enimgatyczności - wszystko rozchodzi się o dość nietypowy gameplay, więc nie chcemy wyspoilować wszystkich najciekawszych informacji od razu. W razie czego na blogu gry blog.anomalythegame.com odkrywamy stopniowo co i jak.@Smash-PLNie grałem, więc dobrze nie znam, ale po zasięgnięciu rady google''a widzę, że Anomaly ma wspólne elementy, ale mapa takyczna gra w Anomaly ważniejszą rolę niż w Hostile Waters.

Vojtas
Gramowicz
25/10/2010 01:40
Dnia 20.10.2010 o 10:59, 11_bit_studios napisał:

Niekoniecznie. Akcja - to nie tylko bezmyślna strzelanina, w naszej grze - jak mniemam - nic nie robi się bezmyślnie. Ba - nigdzie nie powiedzieliśmy, że dowódca biega i bezmyślnie strzela - powiedzieliśmy, że wspiera oddział w walce, a to nie to samo :)

Nie wiem, wszystko brzmi tak enigmatycznie, że bez większej dawki szczegółów nie sposób tego ugryźć. Ale co do strategii i akcji - przypomniał mi się SWAT. Ja grałem tylko w 4, ale było tam pełno taktyki i sporo akcji - również samodzielnej. Szkoda tylko, że komp w kampanii jest głupi jak but.A tak w ogóle jak masz na imię? 11-bit?

Usunięty
Usunięty
24/10/2010 16:19

Hey 11_bit_studios czy gra będzie podobna mechaniką rozgrywki do na przykład hostile waters?




Trwa Wczytywanie