- Nie odchodzimy od Kohana w żadnym wymiarze. Ten tytuł jeszcze ujrzy światło dzienne - zapewnia dyrektor wykonawczy firmy TimeGate Studios Adel Chaveleh w rozmowie z dziennikarzami GamesIndustry.biz. Trudno na razie mówić o konkretach, jednak właściciele praw do marki Kohan chcą podejść do tematu poważnie.
- Nie zamierzamy robić gry na Facebook tylko po to, żeby mówić, że tego dokonaliśmy. To musi mieć sens. To musi być coś nowego i wyjątkowego - dodaje Chaveleh. Kohan do tej pory doczekał się trzech odsłon. Seria debiutowała w marcu 2001 roku za sprawą Kohan: Immortal Sovereigns, a po pół roku doczekała się samodzielnego rozszerzenia Ahriman's Gift. Druga i zarazem ostatnia dotychczas część pojawiła się na rynku w 2004 roku.TimeGate Studios poważnie rozważa przywrócenie wśród żywych serię Kohan. RTS-y te lata świetności przeżywały na początku wieku. Czy doczekamy się ich renesansu?