Dlaczego tak długo musieliśmy czekać na Duke Nukem Forever?

Adam Bednarek
2010/11/22 12:21

To pytanie zadawał sobie pewnie niejeden gracz. Wreszcie odpowiedział na nie pierwszy twórca Duke Nukem Forever, George Broussard.

Dlaczego tak długo musieliśmy czekać na Duke Nukem Forever?

Zanim doszło do przejęcia przez Gearbox, Duke Nukem Forever pojawiał się, znikał, potem znowu ożywał, by za chwilę z powrotem wrócić do grobu. Co było przyczyną takich zawirowań?

Sprawę wyjaśnia George Broussard z 3D Realms (początkowi twórcy DKF): Chciałbym, żeby odpowiedź była prosta albo dramatyczna, ale niestety tak nie jest. Gra była ciągle opóźniana, ponieważ nigdy nie była gotowa. Ciągle mieliśmy jakieś problemy. To nie było dążenie do perfekcji, jak napisano w głupim artykule w Wired.

GramTV przedstawia:

Naszym największym błędem były zbyt częste zmiany silników. Po wielu wpadkach mieliśmy tylko dwa wyjścia: pracować dalej albo dać sobie spokój. A ja nigdy nie chciałem zabijać tej gry. Sytuacja diametralnie zmieniła się w latach 2007-2009, kiedy przybyło wielu nowych pracowników. Sporo rzeczy, które znajdują się w grze, powstało właśnie wtedy.

Na szczęście ciężkie czasy już minęły i wszystko wskazuje na to, że Duke Nukem powróci. Chociaż lepiej wstrzymać się z takimi deklaracjami - z tym panem nigdy nie wiadomo...

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
30/11/2010 21:21

One man, one world, one million babes to save!!Dawać to, tyle czekać i się napalać. No przestać nie mogę xD Zlitowaliby się w koncu ^^

Usunięty
Usunięty
30/11/2010 21:09

Oby w końcu wyszedł i dał czadu, jak zawsze :DBtw - poprawcie "Sprawę wyjaśnia George Broussard z 3D Realms (początkowi twórcy DKF)" powinno być DNF. Jak Do Not Finished :)

zawcia
Gramowicz
22/11/2010 17:45
Dnia 22.11.2010 o 15:43, Vojtas napisał:

> Nie zapomnę jak kiedyś 3D Realms na pytanie dlaczego są takie opóźnienia odpowiedziało > "wiesz, w 2004 wyszedł World of Warcraft.." :) http://www.youtube.com/watch?v=wMp1xfsXTik

hahahah, mocne ;D




Trwa Wczytywanie