Nie postrzegamy App Store i Facebooka jako wielkiej szansy dla naszego dalszego rozwoju - mówi Kotick. Jego zdaniem producenci gier powinni skupiać się na społecznościach, które wytworzyły się wokół konkretnych produkcji.
Ciekawy punkt widzenia, zwłaszcza że konkurencja zdaje się być ogromnie zainteresowana mniejszymi tytułami przeznaczonymi dla posiadaczy sprzętu Apple, a także dla użytkowników portali społecznościowych.
Bobby Kotick przyznaje, że takie urządzenia jak iPad mają duży potencjał, ale jest jeszcze za wcześnie, aby nazywać je nowymi platformami dla gier. Podkreśla on, że być może w przyszłości Activision będzie tworzyło na nie odpowiednie tytuły.
Warto dodać, że zupełnie inną strategię obrał drugi gigant przemysłu elektronicznej rozrywki, firma EA. Jej prezes, John Riccitiello, zapowiedział że Electronic Arts będzie inwestowało ogromne pieniądze właśnie w ten nowy segment.