Dwie części, trzy lata na rynku, 7 milionów sprzedanych egzemplarzy, dziesiątki maksymalnych ocen, jedna platforma - tak w liczbach przedstawia się dorobek serii Uncharted. Dorobek, który już w przyszłym roku zostanie wydatnie powiększony. W produkcji znajduje się bowiem trzecia część, nosząca podtytuł Drake's Deception. Producenci gry wiedzą, jak wielka odpowiedzialność spoczywa na ich barkach.
- Teraz ciąży na nas dużo większa presja niż kiedykolwiek - uważa Josh Scherr, zajmujący się w Naught Dog animacją. - Pragniemy spełnić, a nawet przebić oczekiwania ludzi, ale prawda jest taka, że sami nakładamy na siebie tę presję chcąc stworzyć lepszą grę od poprzedniej - dodaje.Przedstawiciele Naughty Dog nie kryją, że w produkcji Uncharted 3 towarzyszy im spora presja. Nic w tym jednak dziwnego, wszak Uncharted 2 było jedną z najlepszych gier 2009 roku.