- Ponieważ na PS3 Mass Effect 2 pojawi się ponad rok później, chcieliśmy się upewnić, że dodaliśmy do tej wersji odpowiednią liczbę bonusów dla ludzi, którzy tyle musieli czekać - mówi producent wydania, które zadebiutuje tuż po Nowym Roku, Jesse Houston. BioWare chce najwyraźniej wkupić się w łaski właścicieli konsoli Sony - i ma czym.
- Jedną z pierwszych rzeczy jaką zobaczycie jest poprawiona grafika. Stworzyliśmy silnik dla Mass Effect 3 i wykorzystaliśmy go w Mass Effect 2 na PS3. Wzięliśmy zawartość, fabułę i wszystkie inne rzeczy z drugiej części i osadziliśmy je na silniku przeznaczonym dla "trójki" - wyjaśnia Houston. Wizualizacje możecie zresztą ocenić sami w opublikowanym dziś na łamach gram.pl porównaniu jakości grafiki Mass Effect 2 z PS3 i Xboksa 360.
Producent wersji na konsolę Sony zapewnia ponadto, że sterowanie zostało dostosowane do potrzeb użytkowników, choć zaistnieje opcja przełączenia na stary system, czyli ten z Xboksa 360. Wydanie na PS3 będzie wzbogacone o wszystkie patche i dodatki DLC, które ujrzały światło dzienne od czasu premiery na sprzęcie Microsoftu i komputerach osobistych.
Jeśli te wszystkie argumenty wciąż będą niewystarczające (a w pamięci należy mieć jeszcze średnią ocen: 96/100 na Xboksie 360, 94/100 na PC - za: Metacritic), o jakości Mass Effect 2 właściciele PS3 będą się mogli przekonać na własnej skórze ściągając z PSN demo. Zostanie ono udostępnione przed premierą pełnej wersji, 22 grudnia. Sklepy rozpoczną sprzedaż 21 stycznia.