Crysis 2 - pierwszy obrazek z wersji na PS3 i nowe screeny z PC

Adam "Harpen" Berlik
2011/01/02 09:18

Electronic Arts udostępniło nowe screeny z Crysisa 2. Możemy zobaczyć, jak gra wygląda na PlayStation 3 oraz zapoznać się z nowymi obrazkami z wersji pecetowej.

Nie da się ukryć, że Crysis 2 na PC będzie prezentował się znacznie lepiej niż na konsolach, niemniej również na nich gra ma charakteryzować się wysokiej jakości oprawą wizualną, o czym świadczy poniższy screenshot pochodzących z wersji na PlayStation 3. Crysis 2 - pierwszy obrazek z wersji na PS3 i nowe screeny z PC

A oto obiecane obrazki z Crysisa 2 na PC:

Crysis 2 ukaże się 25 marca 2011 na PC, Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Zachęcamy do skorzystania z oferty pre-order w sklepie gram.pl:

  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PC za 129,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PS3 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PC za 419,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na X360 za 499,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PS3 za 499,90 zł

GramTV przedstawia:

Komentarze
82
Usunięty
Usunięty
23/01/2011 17:50
Dnia 03.01.2011 o 10:40, Lordpilot napisał:

Gralem tylko w Crysis:Warhead (podstawkę odpuściłem sobie po demie - dobrze, że wyszło więc nie wydalem kasy na FarCry bis tyle, że w lepszej grafie) i jak dla mnie nic specjalnego - na plusy mogę zaliczyć grafike (nie bez powodu nazywa się tą grę dośc złosliwie benchmarkiem), na minus: fatalną optymalizację, bardzo nierowną fizykę (domki z blachy falistej pieknie się rozpadały, ale już zwykłe ściany czy nawet szybt potrafiły przetrwać ostrzał z broni ciężkiej - pewnie to byla jakaś tajna północnokoreańska technologia) i żenującą fabułę (ale rozumiem, że targetem byli nastolatkowie, więc nic wybitnego tutaj pojawić sie nie mogło).

no fakt, fizyka nie odnosila sie do wszystkich materialow, scian itd, ale nadal byla obecna, krytykujesz tak ta fizyke jakby gdzie indziej byla lepsza, wlasciwie to w 99% strzelanek jest zero fizyki i prawie nikt nie marudzi, wezmy pierwsze lepsze call of duty, tam w ogole nie ma fizyki, cala plansza jest statyczna, zaden obiekt nie poruszy sie jak w niego strzelisz, np butelki, kubki, telewizory nie reaguja, nic, co do fatalnej optymalizacji to sie nie zgodze, przy takiej grafice ta gra juz tak ma chodzic, nie ma do czego porownac bo zadna gra tak nie wyglada

Dnia 03.01.2011 o 10:40, Lordpilot napisał:

Także na "dwójkę" spogladam z duzym dystansem - zwlaszcza jak sobie przypomnę tą "fabułę" z Warhead: uganianie się łysym gościem o ksywie Psycho (Psychol)

Spoiler

za jakimś północnokoreańskim generałem, po drodze strzelanie do Koreańczyków i obcych zrobionych na zasadzie "kopiuj-wklej" z Matrixa.

Co gorsza Psychol w cut-scenkach czasem wygłaszał swoje "madrości" co powodowało u mnie opadanie rąk...

trzeba bylo zagrac w crysis1 to bys cos moze zakumal z fabuly, warhead to tylko dodatek - przedstawiony jest tam tylko watek poboczny, wydarzenia w warhead dzieja sie rownolegle do glownego watku z crysis1, do tego warhead urywa sie w jakichs 80% czasu przed koncem crysis1 (tzn dalej sie cos wydarzylo w crysis1), co do cinematicow i tekstow psycho to sie zgodze, filmiki w warhead byly dla mnie zenujace, co innego crysis1 - tam byly profesjonalne, z czego to wynika? warheada robili inni ludzie niz farcry i crysis1, tak wiec crysis1 robil crytek frankfurt, a warheada dali nowemu teamowi crytek budapest, stad duze roznice w pewnyuch elementach warheada na jego niekorzysc, do tego mapy byly znacznie lepsze w crysis1, w warheadzie byly znacznie mniejsze i wiecej bylo prowadzenia za raczke, ogolnie to dla mnie crysis1 >> warhead, ale jak zaczales od dodatku do crysisa - warheada to twoja sprawa :P

Lordpilot
Gramowicz
03/01/2011 10:40

Gralem tylko w Crysis:Warhead (podstawkę odpuściłem sobie po demie - dobrze, że wyszło więc nie wydalem kasy na FarCry bis tyle, że w lepszej grafie) i jak dla mnie nic specjalnego - na plusy mogę zaliczyć grafike (nie bez powodu nazywa się tą grę dośc złosliwie benchmarkiem), na minus: fatalną optymalizację, bardzo nierowną fizykę (domki z blachy falistej pieknie się rozpadały, ale już zwykłe ściany czy nawet szybt potrafiły przetrwać ostrzał z broni ciężkiej - pewnie to byla jakaś tajna północnokoreańska technologia) i żenującą fabułę (ale rozumiem, że targetem byli nastolatkowie, więc nic wybitnego tutaj pojawić sie nie mogło).Także na "dwójkę" spogladam z duzym dystansem - zwlaszcza jak sobie przypomnę tą "fabułę" z Warhead: uganianie się łysym gościem o ksywie Psycho (Psychol)

Spoiler

za jakimś północnokoreańskim generałem, po drodze strzelanie do Koreańczyków i obcych zrobionych na zasadzie "kopiuj-wklej" z Matrixa.

Co gorsza Psychol w cut-scenkach czasem wygłaszał swoje "madrości" co powodowało u mnie opadanie rąk... Na szczęście całość zaliczyłem w jakieś 5 godzin (tak tym razem fakt że gra jest krotka uznaje za zaletę) i gra powędrowała na półkę.Także jeśli dwojka ma tak wygladac to mojej kasy nie zobaczą na pewno. Kwestia na jakie platformy jest w tym momencie drugorzędna.@Pralkosuszarka,No offence - ale mówienie, że na PC szanse w multi są wyrównane to jakaś piramidalne bzdura. Pomijając juz kwestię ogromnego wyboru myszy i klawiatur, to szale zwycięstwa potrafia juz przechylić głupie ustawienia graficzne - no bo kto ma wieksze szanse dostrzec pierwszy przeciwnika: gość ktory ustawi zasięg widzenia na 500 m (bo mu komp na to pozwala) czy szaraczek, ktory musi ustawić ten sam zasięg widzenia na 200 m (bo przy wyższych ustawieniach miałby pokaz slajdów) ? Czy większe szanse na dostrzeżenie snajpera ma gość, który wyłaczył "trawę" (w której ten snajper leży), czy ten ktory ją włączył ? Także akurat pod tym wzgledem trafiłeś trochę kulą w płot - bo na konsolach każdy ma taką samą grafikę (przez co szanse śa bardziej wyrównane), na PC już niekoniecznie.

HiddenNick
Gramowicz
03/01/2011 08:09

Coś mi się wydaje, że autor news''a popełnił błąd... Wszystkie screen''y są z wersji na PS3, a nie tylko ten pierwszy!Mogę wiedzieć skąd pochodzą te screen''y?




Trwa Wczytywanie