Niektórzy zaczęli podejrzewać Sony o to, że naciska na twórców, by ci w swoich tytułach skorzystali ze wsparcia Move i 3D. Z taką opinią nie zgadzają się ludzie z Guerrilla Games, twórcy Killzone 3.
Niektórzy zaczęli podejrzewać Sony o to, że naciska na twórców, by ci w swoich tytułach skorzystali ze wsparcia Move i 3D. Z taką opinią nie zgadzają się ludzie z Guerrilla Games, twórcy Killzone 3.
W naszej ekipie jest mnóstwo gości, którzy są na bieżąco z technicznymi nowinkami i mają naprawdę spore doświadczenie w tych sprawach. A my po prostu lubimy eksperymentować z nowym sprzętem i ulepszeniami.
Oczywiście jesteśmy świadomi tego, że sprzedaliśmy naszą firmę i staliśmy się częścią wielkiej rodziny, ale to wyłącznie nasz wybór. Zawsze jesteśmy pierwszymi chętnymi do wypróbowania nowych rzeczy.
Nie obawiam się korzystania z nowości, bo dzięki temu się rozwijasz, to naturalne. Jeśli pracujesz nad serią, to stale szukasz czegoś świeżego i to jest fantastyczne. Wszystko, co do tej pory zrobiliśmy, jest także korzyścią dla innych twórców pracujących dla Sony. - tłumaczy Hermen Hulst.
Guerrilla Games jest kolejnym studiem, które stara się obalić teorię, że Sony siłą zmusza do wykorzystywania Move i 3D. Niedawno w podobnym tonie wyrazili się pracownicy Naughty Dog, pracujący obecnie nad Uncharted 3.
Killzone 3 trafi do sprzedaży pod koniec lutego. Na łamach gram.pl znajdziecie zapowiedź oraz beta-test trybu multiplayer.
Killzone 3 jest dostępny w przedsprzedaży w sklepie gram.pl: