Dead Space 2 - twórcy myślą o innych platformach

Igor Wiśniewski
2011/01/29 12:00
7
0

Ian Milham przyznał, że Visceral byłoby zainteresowane przeniesieniem Dead Space 2 na inne platformy, jak choćby PSP2, ale pod warunkiem, że gra będzie tam pasowała.

Jak sam przyznaje studio nie tworzy portów. Są zainteresowani pozyskiwaniem nowych kilentów i przenoszeniu gry na kolejne platformy, ale tylko jeżeli będzie to faktycznie dobre dla serii. Tytuł musi wykorzystywać mocne strony urządzenia jeżeli miałby się na nim pojawić. Tak jak Dead Space: Extraction, który był od początku tworzony z myślą o Wii i wykorzystaniu tamtejszego kontrolera. Dla Visceral każda część serii musi coś wnosić, a nie tylko być zrobiona na odczepnego, żeby wpadło kilka dodatkowych dolarów do kieszeni.

Dead Space 2 - twórcy myślą o innych platformach

GramTV przedstawia:

Tymczasem posiadacze PC, PS3 i Xbox360 w Europie mogą bawić się od wczoraj.

Komentarze
7
marcin-malysza
Gramowicz
29/01/2011 14:00

Dziwne bo ja miałem też problemy ze sterowaniem/celowaniem w DS1. Miałem czułość myszy ustawioną na maksimum i nadal było topornie. Ogólnie Gry z tej serii są pozytywnym zaskoczeniem dla mnie więc sterowanie dało się przeboleć...

Vojtas
Gramowicz
29/01/2011 13:49
Dnia 29.01.2011 o 13:04, Skip15 napisał:

@Degrad, nie narzekaj ^^ Grałem w 1, 2, i 2 na konsoli i z żadną wersją nie miałem najmniejszych problemów, więc zamiast szukać dziury w całym ciesz się bardzo dobrą produkcją :D

Uważam również, że sterowanie w wersji PC jest dupne - przede wszystkim bez sensu jest to, że nie można sobie dowolnie zdefiniować klawiszy, bo część jest zajęta na stałe - musiałem pogrzebać w pliku konfiguracyjnym, by ręcznie wymusić zmianę (nigdy nie grywam WSADem). Po drugie gra nie jest dostosowana pod monitory 4:3. Nie każdy ma panoramiczny. Przezz obcięty obraz czułem się tak, jakbym obserwował świat przez lornetkę. Pomijam fakt, że w trybie celowania inna jest czułość myszki, co jest skrajnie irytujące.

Usunięty
Usunięty
29/01/2011 13:28

DS2 wykorzystuje pada od X360, dla mnie jest idealnie, każda gra powinna mieć zawsze taka możliwość. Bardzo wygodnie.




Trwa Wczytywanie