Dead Space 2 - dlaczego w grze nie ma dużych bossów?

Grzegorz Bonter
2011/02/07 12:15
5
0

Dlaczego w Dead Space 2 nie ma wielkich bossów? Co teraz robi Visceral Games? Odpowiedzi udziela Steve Papoutsis.

Dead Space 2 - dlaczego w grze nie ma dużych bossów?

Do Internetu trafił kolejny wywiad ze Stevem Papoutsisem. Jak zwykle, to fani Dead Space'a zadają pytania, na które odpowiada dyrektor wykonawczy studia Visceral Games. W najnowszym odcinku dowiedzieliśmy się m.in. dlaczego w Dead Space 2 nie ma dużych/ogromnych bossów.


Okazuje się, że twórcy doszli po prostu do wniosku, że nie pasowałyby one do fabuły. Są też zadowoleni z rozmaitości potworów pojawiających się w Dead Space 2 i wierzą, że gracze nie odczują braku większych kreatur.

GramTV przedstawia:

Oprócz tego w filmiku pojawia się wzmianka o tym, że Visceral jest obecnie zajęte pracami nad DLC Severed i analizowaniem reakcji graczy na zawartość DS2. Embed wywiadu poniżej:

Pamiętajcie - nic tak nie mówi "kocham" jak gra, w której strzelamy do zniekształconych dzieci i niemowląt.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
07/02/2011 16:32

Ja najbardziej sie balam tych bydlakow co ich zabic nie mozna bylo... Tylko oskrobac z konczyn i staza a potem w nogi! A ze w staze za bardzo nie inwestowalam... ;(A fakt, przydaloby sie kilka duzych ZŁYCH i brzydkich madafakow:D byloby cool rozwalic takiego wielkoluda;]

Zaitsev
Gramowicz
Autor
07/02/2011 15:57
Dnia 07.02.2011 o 15:33, Bravo4 napisał:

Może nie muszą być ale zdecydowanie robiły wrażenie, w 1 części to aż głowę podniosłem do góry gdy ujrzałem ostatniego bossa.

Co z tego, skoro był łatwiejszy do pokonania niż większość zwykłych necromorphów.

Usunięty
Usunięty
07/02/2011 15:33

Może nie muszą być ale zdecydowanie robiły wrażenie, w 1 części to aż głowę podniosłem do góry gdy ujrzałem ostatniego bossa.




Trwa Wczytywanie