Ubisoft zaopatrzył sklepy na całym świecie w 6,5 miliona egzemplarzy Assassin's Creed: Brotherhood - poinformowano na konferencji podsumowującej ostatni kwartał w wykonaniu francuskiego giganta. To nie jedyne powody do radości zarządu i pracowników firmy. Ponad 10,5 miliona sprzedanych sztuk to łączny wynik Just Dance, Just Dance 2, Just Dance Kids, Michael Jackson: The Experience i Dance on Broadway. Rezultat ten jest wyższy od spodziewanego.
Nie ma jednak wątpliwości, że to Assassin's Creed jest w tej chwili najważniejszą marką Ubisoftu. Spółka już teraz ma poważne plany względem kolejnej odsłony. - Będziemy mieli nowego Assassin's Creeda w tym roku. Więcej szczegółów na ten temat podamy w maju - wyjawił dyrektor wykonawczy Yves Guillemot. Czekamy z niecierpliwością.Assassin's Creed to seria odnosząca sukcesy, o czym świadczy po pierwsze popularność Brotherhooda, a po drugie fakt, że jeszcze w tym roku doczekamy się kolejnej części.