Deweloperzy podzielili się kolejnymi informacjami związanymi z nadchodzącą odsłoną serii.
Ostatnio Ubisoft rzucił światło na system walki w Assassin’s Creed Shadows. Teraz natomiast deweloperzy podzielili się nowymi informacjami w ramach tak zwanego AMA (Ask Me Anything), które miało miejsce na platformie Reddit. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak długą grą będzie najnowsza odsłona serii.
Assassin’s Creed Shadows – nowe wieści o nadchodzącej odsłonie serii
Jak wspomnieliśmy powyżej, na Reddicie odbyło się AMA z twórcami Assassin’s Creed Shadows. Dostaliśmy sporo informacji, w tym między innymi związanych z długością rozgrywki. Jak przekazali deweloperzy, gracze mogą spodziewać się historii nie krótszej niż 30 godzin, porównywalnej do Assassin’s Creed Origins, Odyssey czy Valhalli.
Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że w świecie czekać będą na nas aktywności poboczne unikalne dla Yasuke oraz Naoe. Zdradzono, że jedną z nich będą „Hidden trail”, czyli ścieżki w górach, które będą stanowić wyzwanie dla Naoe w ramach parkouru. Jeśli zaś chodzi o kryjówkę, mamy otrzymać większą swobodę personalizacji, a każdy nowy element dodany do bazy będzie miał wpływ na rozgrywkę, podobnie jak wybory dokonywane w trakcie romansowania oraz rekrutacji sojuszników.
Możesz zrekrutować kilka konkretnych postaci, które staną się twoimi sojusznikami. Każda z tych postaci ma swoją unikalną historię, zadanie i zdolności. Możesz wybrać jedną lub dwie z nich, aby wspierały cię w walce lub w skradaniu się, w zależności od ich umiejętności. Niektóre postacie to wojownicy, inne mają bardziej styl shinobi, więc możesz zdecydować, czy chcesz uzupełnić możliwości swojej postaci, czy wzmocnić jej mocne strony. – wyjaśniono.
GramTV przedstawia:
Nie zabraknie też trybu kanonicznego, przy którym gracze nie będą musieli dokonywać wyborów:
Wybory odgrywają większą rolę podczas rekrutacji sojuszników i romansowania z niektórymi postaciami. Ponieważ baza fanów jest podzielona w kwestii rozgałęzionych dialogów, wprowadziliśmy opcję o nazwie TRYB KANONICZNY, która pozwala grać z już podjętymi za ciebie decyzjami, zapewniając rozgrywkę bez konieczności dokonywania wyborów. Mamy nadzieję, że dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie i będzie się dobrze bawił.
Deweloperzy odnieśli się również do kwestii różnic pomiędzy bohaterami:
Na przykład Naoe posiada Ukryte Ostrze i hak z liną – w połączeniu z jej niskim wzrostem i atletyczną sylwetką pozwala jej to szybciej się przemieszczać i ukrywać. Z kolei Yasuke ma większą pulę punktów zdrowia, dzięki czemu może wytrzymać ataki grup wrogów, a jego umiejętności bojowe pozwalają skutecznie radzić sobie z wieloma przeciwnikami naraz.
Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!