Nowe wieści o Assassin’s Creed Shadows. Długość rozgrywki, tryb kanoniczny i sojusznicy

Patrycja Pietrowska
2024/12/12 10:35
0
0

Deweloperzy podzielili się kolejnymi informacjami związanymi z nadchodzącą odsłoną serii.

Ostatnio Ubisoft rzucił światło na system walki w Assassin’s Creed Shadows. Teraz natomiast deweloperzy podzielili się nowymi informacjami w ramach tak zwanego AMA (Ask Me Anything), które miało miejsce na platformie Reddit. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak długą grą będzie najnowsza odsłona serii.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows – nowe wieści o nadchodzącej odsłonie serii

Jak wspomnieliśmy powyżej, na Reddicie odbyło się AMA z twórcami Assassin’s Creed Shadows. Dostaliśmy sporo informacji, w tym między innymi związanych z długością rozgrywki. Jak przekazali deweloperzy, gracze mogą spodziewać się historii nie krótszej niż 30 godzin, porównywalnej do Assassin’s Creed Origins, Odyssey czy Valhalli.

Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że w świecie czekać będą na nas aktywności poboczne unikalne dla Yasuke oraz Naoe. Zdradzono, że jedną z nich będą „Hidden trail”, czyli ścieżki w górach, które będą stanowić wyzwanie dla Naoe w ramach parkouru. Jeśli zaś chodzi o kryjówkę, mamy otrzymać większą swobodę personalizacji, a każdy nowy element dodany do bazy będzie miał wpływ na rozgrywkę, podobnie jak wybory dokonywane w trakcie romansowania oraz rekrutacji sojuszników.

Możesz zrekrutować kilka konkretnych postaci, które staną się twoimi sojusznikami. Każda z tych postaci ma swoją unikalną historię, zadanie i zdolności. Możesz wybrać jedną lub dwie z nich, aby wspierały cię w walce lub w skradaniu się, w zależności od ich umiejętności. Niektóre postacie to wojownicy, inne mają bardziej styl shinobi, więc możesz zdecydować, czy chcesz uzupełnić możliwości swojej postaci, czy wzmocnić jej mocne strony. – wyjaśniono.

GramTV przedstawia:

Nie zabraknie też trybu kanonicznego, przy którym gracze nie będą musieli dokonywać wyborów:

Wybory odgrywają większą rolę podczas rekrutacji sojuszników i romansowania z niektórymi postaciami. Ponieważ baza fanów jest podzielona w kwestii rozgałęzionych dialogów, wprowadziliśmy opcję o nazwie TRYB KANONICZNY, która pozwala grać z już podjętymi za ciebie decyzjami, zapewniając rozgrywkę bez konieczności dokonywania wyborów. Mamy nadzieję, że dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie i będzie się dobrze bawił.

Deweloperzy odnieśli się również do kwestii różnic pomiędzy bohaterami:

Na przykład Naoe posiada Ukryte Ostrze i hak z liną – w połączeniu z jej niskim wzrostem i atletyczną sylwetką pozwala jej to szybciej się przemieszczać i ukrywać. Z kolei Yasuke ma większą pulę punktów zdrowia, dzięki czemu może wytrzymać ataki grup wrogów, a jego umiejętności bojowe pozwalają skutecznie radzić sobie z wieloma przeciwnikami naraz.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!