Myszasty wdał się w wyjątkowo długą, lecz niezwykle zajmującą i szczerą rozmowę z Marcinem M. Drewsem, niezależnym twórcą gier Magritte i Distorted. Cała, okrutna prawda o polskim świecie gier indie. I nie tylko.
Myszasty wdał się w wyjątkowo długą, lecz niezwykle zajmującą i szczerą rozmowę z Marcinem M. Drewsem, niezależnym twórcą gier Magritte i Distorted. Cała, okrutna prawda o polskim świecie gier indie. I nie tylko.
Niestety, w Polsce jest absolutnie odwrotnie, o czym zresztą już mówiłem. Duże czasopisma i portale wręcz pilnują, byś nie przedostał się przez blokadę informacyjną, bo przecież swoim brudnym amatorskim tyłkiem tylko pobrudzisz ich aksamitne kanapy w modnym białym kolorze. Co innego, jeśli zaczniesz rozmowę od telefonu do działu reklamy. Masz monetę, jesteś gość. Wtedy możesz liczyć na transakcję wiązaną – kupujesz reklamę, w zamian otrzymujesz recenzję. Tak to działa nie od dziś i nie tylko w branży gier."
Wszystkich, których zainteresował ten fragment, serdecznie zachęcamy do lektury całego wywiadu, jaki Myszasty przeprowadził z Marcinem Drewsem. Wystarczy kliknąć na poniższy, czerwony pasek.