Gunstringer - szczegóły na temat sterowania

Grzegorz Bonter
2011/02/17 15:30
0
0

Celowanie i strzelanie tą samą ręką? To może rodzić pewne konflikty. Twórca Gunstringera zapewnia, że o tego typu problemach w jego grze nie ma mowy.

Gunstringer - szczegóły na temat sterowania

Gunstringer ma być jedną z pierwszych gier strzelankowych na Kinecta. Sądząc po zaprezentowanym na początku lutego filmiku, zapowiada się na całkiem zabawną produkcję. Ale co ze sterowaniem? Jak będzie ono dokładnie wyglądać?

"Wiemy, jak porusza się twoja ręka od dłoni do barku. Dzięki temu możemy dokładnie wyliczyć, co wskazujesz dłonią i umieścić w tym miejscu celownik. Ponadto technologia ta pozwala nam na zaimplementowanie realistycznej komendy strzału, czyli cofnięcia przedramienia tak, jakbyście poczuli odrzut broni" - napisał Dan Teasdale, główny designer Gunstringera.

Czy zatem nie będzie konfliktu pomiędzy gestami wskazującymi a strzelaniem? Podobno nie:

GramTV przedstawia:

"Dzięki temu, że widzimy całą rękę, a nie tylko punkt, możemy widzieć różnicę pomiędzy gracze strzelającym z pistoletu a kierowaniem celownika w górę".

Data wydania gry nadal nie jest znana.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!