Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - zobacz nowe filmy z rozgrywki

Adam "Harpen" Berlik
2011/02/24 13:52

Na łamach serwisu GameTrailers pojawiły się nowe materiały wideo prezentujące rozgrywkę w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Gorąco zachęcamy do obejrzenia!

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów został zaprezentowany na GameTrailers przez Tomasza Gopa z CD Projekt RED. Na poniższych filmikach zobaczycie, jak wygląda walka, w jaki sposób przeprowadzane są dialogi z postaciami niezależnymi, a także na czym polegają mini-gierki zręcznościowe (m.in. siłowanie się na rękę). Łącznie ponad dziesięć minut czystego gameplaya!

GramTV przedstawia:

Wiedźmin 3 – informacje o Wiedźminie 3 już dostępne. Sprawdź!

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zadebiutuje 17 maja. Tylko w sklepie gram.pl i wyłącznie w przedsprzedaży można zamawiać Edycję Kolekcjonerską. Dostępna jest także Edycja Premium (Standardowa).

Komentarze
52
Usunięty
Usunięty
26/02/2011 09:34
Dnia 26.02.2011 o 09:28, L33T napisał:

Albo i nie. Wieczny optymizm nie popłaca.

Widząc bardzo modre podejscie do wszystkiego co związane z 2 sadze za nauczyli sie wyciągać błędy.A jak by nie zdazyli wszystkiego zrobic prędzej przesuna date premiery, co na pewno by miało sporo krytyki.

L33T
Gramowicz
26/02/2011 09:28

Albo i nie. Wieczny optymizm nie popłaca.

Zekzt
Gramowicz
26/02/2011 09:25

Gram a i owszem w starocie jak np nwn gdzie takowej np mimiki twarzy nie ma wcale.Nie mniej jak ktoś robi grę dziś w 21 wieku, na silniku 3d i daje modele postaci z animacja wyglądająca tak fatalnie to wywołuje to krytykę.Bo od produktu takowego jednak wymaga się zachowania jakiegoś poziomu i standardów.Już czepiając się samej tylko animacji - geralt chodzi jak w 1dynce, jak z zamontowanym kijem w dupie, jego twarz w dialogach porusza się tylko na zasadzie bardzo kiepskiego lip-syncu, reszta facjaty jest sztywna i martwa [realizm ich "foto-realistycznej" grafiki poszedł psu w dupę w tym momencie, tak jak oddanie sytuacji, bo wszyscy wyglądają jak beznamiętne kukły drewniane]Grałem w jedynkę, zagrał bym i dziś jak by mnie naszedł nastrój, wybaczyłem jej wszystkie jej błędy za rewelacyjną fabułę. Nie mniej tu do tej pory wszystkie pokazy wypadają słabo, a jak ktoś robi sequel danego produktu to raczej ja jako klient liczę na poprawę błędów i niedoróbek poprzednika [a tych na razie nie widać]Tak samo śmierdzi fakt wklejania tylko "pre-beta" pokazów.Wszystkie inne firmy potrafiły na pokazie zarzucać gameplaye z prawie finalnej wersji gry, a CDP Red się ciągle naciąganie tłumaczy że to pre-beta.Do premiery niecałe 3 miesiące, jeśli to co widzimy to nie jest jednak pre-beta a aktualny poziom zaawansowania, to w dniu wydania możesz dostać taki badziew jak jedynka która w pewnym momencie robiła się niegrywalna póki nie dostaliśmy patcha #1.Co jak co ale od tytułu który powstaje tyle czasu i to w takiej technologi [to już nie infinite engine i czasy archaiczne] mam prawo wymagać jakiegoś względnego poziomu, a tego niestety na prezentacjach nie ma, co pozwala spekulować, że CDP Red wali nas w konia tłumaczeniem że wszystko jest "pre-beta" stąd taka masa partactwa [popatrz jak ta gra doczytuje co kilka sekund teren, jak coś takiego zostanie w finalnej wersji to automatycznie jej oceny poleca w dół o 1-2 oczka i o game of the year mogą zapomnieć, chyba że w kategorii najgorsza optymalizacja roku]




Trwa Wczytywanie